Keljen útra a Suzuki Hibridek változatos világában! Ismerje meg a Suzuki Hibridek legfontosabb tulajdonságait, és válassza ki, melyik illik Önhöz leginkább

Keljen útra a Suzuki Hybridek változatos világában!

Ismerje meg a Suzuki Hibridek legfontosabb tulajdonságait, és válassza ki, melyik illik Önhöz leginkább

HIBRIDválasztó

Nem tud választani? Segítünk szűkíteni a kört! Jelölje meg, melyik állítás igaz Önre, és tudja meg, melyik Suzuki Hibrid modell illene Önhöz és életstílusához a leginkább!

Nagy családom van.


Igen

Nem

Fontos a dinamikus vezetési élmény.


Igen

Nem

Gyakran kell hosszú távolságokat megtennem.


Igen

Nem

Szeretném, ha az autó rendelkezne elektromos hatótávval.


Igen

Nem

Válaszai alapján a suzuki lágy hibrid modelljeit ajánljuk ÖNNEK.

A kompakt Lágy hibrid rendszer segítségével csökkenthető a károsanyag-kibocsátás és az üzemanyag-fogyasztás is.

Suzuki 12V Lágy hibrid modellek: Ignis, Swift
Ismerje meg a Suzuki Hibrid és Elektromos hálózatról tölthető hibrid modelleket is!

Swift

már 5 830 000 Ft-tól

Ignis

már 5 800 000 Ft-tól

Válaszai alapján a suzuki lágy hibrid modelljeit ajánljuk ÖNNEK.

A kompakt Lágy hibrid rendszer segítségével csökkenthető a károsanyag-kibocsátás és az üzemanyag-fogyasztás is.

Suzuki 48V Lágy hibrid modellek: Vitara, S-CROSS
Ismerje meg a Suzuki Hibrid és Elektromos hálózatról tölthető hibrid modelleket is!

Vitara

már 7 440 000 Ft-tól

S-CROSS

már 7 950 000 Ft-tól

Válaszai alapján a suzuki lágy hibrid modelljeit ajánljuk ÖNNEK.

A kompakt Lágy hibrid rendszer segítségével csökkenthető a károsanyag-kibocsátás és az üzemanyag-fogyasztás is.

Suzuki 12V Lágy hibrid modellek: Ignis, Swift
Suzuki 48V Lágy hibrid modellek: Vitara, SX4 S-Cross, Swift Sport
Ismerje meg a Suzuki Hibrid és Elektromos hálózatról tölthető hibrid modelleket is!

Swift

már 5 830 000 Ft-tól

Ignis

már 5 800 000 Ft-tól

Vitara

már 7 440 000 Ft-tól

Swift Sport

már 9 650 000 Ft-tól

A válaszai alapján a Suzuki Hibridet ajánljuk Önnek.

A Hibrid rendszer képes rövid távon és alacsony sebességen tisztán elektromos üzemmódban hajtani az autót, így jelentősen csökkentve a károsanyag-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást.

Suzuki Hibrid modell: Vitara, S-CROSS, Swace
Ismerje meg a Suzuki Lágy hibrid és Elektromos hálózatról tölthető hibrid
modelleket is!

Vitara

már 10 540 000 Ft-tól

Swace

már 11 550 000 Ft-tól

S-CROSS

már 11 050 000 Ft-tól

A válaszai alapján a Suzuki Elektromos hálózatról tölthető hibridet ajánljuk Önnek.

Az Elektromos hálózatról tölthető hibrid rendszerrel akár 75 km-t* is megtehet tisztán elektromos hajtással, szinte 0-ra csökkentve a károsanyag-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást.

Suzuki Elektromos hálózatról tölthető hibrid modell: Across
Ismerje meg a Suzuki Lágy hibrid és Hibrid modelleket is!
*WLTP-mérés kombinált vezetési ciklus alapján.

Across

már 24 570 000 Ft-tól

HIBRID TÍPUSOK

Itt megtalál minden lényeges információt a Suzuki háromféle hibrid hajtásáról. Ismerje meg őket!

12V ÉS 48V LÁGY HIBRID 140V HIBRID HIBRID ELEKTROMOS HÁLÓZATRÓL TÖLTHETŐ HIBRID

12V LÁGY HIBRID

48V LÁGY HIBRID

A 12 voltos Lágy hibrid rendszer helytakarékos és egyúttal kissúlyú, ezért az 1,2 literes DUALJET motorral együtt optimális megoldás a kompakt Suzuki modellek meghajtására, míg a 48 voltos Lágy hibrid rendszer az 1,4 literes BoosterJet motorral dinamikus gyorsulást biztosít a tágas és praktikus Suzuki modellek meghajtására.

  • Még kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás és alacsonyabb károsanyag-kibocsátás érhető el.
  • Segítik a benzinmotor működését
  • Képesek eltárolni a lassításkor (fékezéskor) keletkező energiát.
  • Időszakos megállás esetén (pl. piros lámpa) a Start/Stop rendszer segítségével újraindítják a motort - ezzel is üzemanyagot megtakarítva.
  • Önállóan nem képesek hajtani az autót.
  • Az első, hideg indításkor a benzinmotorok a hagyományos indítómotort használják.

ISG, azaz integrált indítógenerátor

  • Szíjjal kapcsolódik az 1,2 literes Dualjet benzinmotorhoz.
  • Mikor fékezünk az autóval, mozgási energia keletkezik, amit az ISG elektromos árammá alakít át, amivel hatékonyan tölti az akkumulátorokat (a lítiumion- és az ólomsavas akkumulátort is).
  • Ha rövid megállás (pl. piros lámpa) után elindulunk, indítómotorként működve halkan és simán újraindítja a benzinmotort (Start/Stop rendszer).
  • Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG rásegít a benzinmotornak*, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást.
  • *A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor töltöttségi állapotától függ.

10 Ah-ás lítiumion-akkumulátor

  • Nagy hatékonyságú, kiemelkedő töltési és energialeadási jellemzőkkel, azaz hatékonyan tárolja el és adja le az elektromosságot.
  • Az ólomsavas mellett ebben az akkumulátorban tárolódik el az az elektromos áram, amit az ISG alakít át a fékezési energiából.
  • Amikor a motor leáll, az elektromos berendezések — pl. rádió — az ebben az akkumulátorban is eltárolt energiával működnek, így üzemanyagot takarít meg a rendszer.

Ólomsavas akkumulátor

  • Ez a hagyományos akkumulátor, ami minden autóban megtalálható.
  • A rendszer részét képezi, mert az ISG a lítiumion-akkumulátor mellett ebben is eltároltatja a fékezési energiából átalakított elektromosságot.

1,2 l Dualjet benzinmotor

  • Erőteljes motorválasz.
  • Jó üzemanyag-hatékonyság.
  • Elektronikusan szabályozott változó szelepvezérlés (VVT).
  • Változó térfogatú olajszivattyú.
  • Elektromos vezérlésű dugattyúhűtő fúvókák (PJC).

ISG, azaz integrált indítógenerátor

  • Szíjjal kapcsolódik az 1,4 literes BoosterJet benzinmotorhoz.
  • Mikor fékezünk az autóval, mozgási energia keletkezik, amit az ISG elektromos árammá alakít át, amivel hatékonyan tölti az akkumulátorokat (a lítiumion- és az ólomsavas akkumulátort is).
  • Ha rövid megállás (pl. piros lámpa) után elindulunk, indítómotorként működve halkan és simán újraindítja a benzinmotort (Start/Stop rendszer).
  • Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG rásegít a benzinmotornak*, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást.
  • *A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor töltöttségi állapotától függ.

48 V-os lítiumion-akkumulátor

  • Kiemelkedő töltés és energialeadás jellemzi, azaz hatékonyan tárolja el és adja le az elektromosságot.
  • A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé.
  • Az ólomsavas mellett ebben az akkumulátorban tárolódik el az az elektromos áram, amit az ISG alakít át a fékezési energiából.
  • Amikor a motor leáll, az elektromos berendezések — pl. rádió — az ebben az akkumulátorban is eltárolt energiával működnek, így üzemanyagot takarít meg a rendszer.

48 V – 12 V DC/DC konverter

  • A 48 V feszültségű generált áramot 12 V-osra alakítja át, így azt az ólomsavas akkumulátor is képes eltárolni.

Ólomsavas akkumulátor

  • Ez a hagyományos akkumulátor, ami minden autóban megtalálható.
  • A rendszer részét képezi, mert az ISG a lítiumion-akkumulátor mellett ebben is eltároltatja a fékezési energiából átalakított elektromosságot.

1,4 l BoosterJet benzinmotor

  • Közvetlen befecskendezésű turbómotor.
  • Intercoolerrel ellátott turbófeltöltő.
  • Elektronikusan szabályozott változó szelepvezérlés (VVT).
  • Körforgásba visszavezetett, hűtött kipufogógáz (EGR).
  • Megnövelt üzemanyag-hatékonyság.

A Suzuki saját fejlesztésű hibrid rendszere 1,5 literes DUALJET szívómotorral és 140 voltos tápegységgel szerelve rendkívül hatékony és sokoldalú.

  • Az elektromotor alacsony sebességen önmagában is képes meghajtani az autót. (EV-üzemmód)
  • A benzinmotor is tölti az akkumulátorokat, ami növeli az elektromos hajtás hatótávolságát és gyakoriságát.
  • A fékezés/lassítás során keletkező energiával is tölti a rendszer a hibrid akkumulátort.
  • Az elektromotor segíti a benzinmotort a gyorsításban.
  • A rendszer optimalizálja az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást.
  • Gyorsításkor vagy nagyobb sebességen a teljes rendszerre, azaz a benzinmotorra is szükség van az autó meghajtásához.

1,5 L DUALJET motor

  • Jellemzői: csekély fogyasztás, kiváló üzemanyag-hatékonyság, alacsony károsanyag-kibocsátás, nagy teljesítmény, erőteljes nyomaték, megnövelt sűrítési arány.
  • Körforgásba visszavezetett, hűtött kipufogógáz (EGR).
  • Elektronikusan szabályozott változó szelepvezérlés (VVT).

MGU, azaz motorgenerátor-egység (elektromotor)

  • Rendkívül hatékony és nagy teljesítményű.
  • Alacsony fordulatszámon is erőteljes nyomatékot képes előállítani.
  • Képes elindítani és felgyorsítani az autót.
  • Ez az egység képes egyedül meghajtani az autót, így állandóan alacsony sebességen elektromos hajtással halad az autó.
  • Biztosítja az elektromos hajtást hátramenetben is.
  • Kitölti a nyomatékhézagot, amikor a robotizált váltó (AGS) sebességváltáskor kinyomva tartja a kuplungot.
  • Egyenletes sebességgel történő haladás során az elektromos energia generálására használja a benzinmotor teljesítményét.
  • Lassításkor a mozgási energia nagy részét az akkumulátor töltésére használja fel.

12 voltos lítiumion-akkumulátor

  • Árammal látja el az autó egyes rendszereit, mint például a világítás vagy a légkondicionáló.

140 voltos lítiumion-akkumulátor (tápegység)

  • Nagy töltési-kisülési hatékonyság.
  • A mozgási energiából előállított villamosenergiát eltárolja, ennek segítségével látja el árammal a motorgenerátor-egységet (MGU).

Az elektromotor és az 1,8 literes benzinmotor kombinációja kivételes vezetési élményt nyújt. És hogy mit tud?

  • Az elektromotor már egyedül is képes meghajtani az autót (EV-üzemmód).
  • Alacsony üzemanyag-fogyasztás és alacsonyabb károsanyag-kibocsátás jellemzi.
  • A benzinmotor képes tölteni az akkumulátorokat.
  • A fékezés/lassítás során keletkező energiával is tölti a rendszer a hibrid akkumulátort.
  • Az elektromotor csak alacsony sebességen és rövidebb távon hajtja meg önmagában az autót.
  • Intenzív gyorsuláskor vagy magasabb sebesség esetén a benzinmotor is szükséges az autó hajtásához, azaz olyankor hibrid üzemmódban működik az autó.

1,8 L BENZINMOTOR

  • Erős, mégis nagymértékben üzemanyag-takarékos.
  • Ha a hibrid akkumulátor töltöttségi szintje alacsony, az inverteren keresztül táplálja az elektromotort.
  • Szükség esetén a hibrid akkumulátor töltését is biztosítja.
  • Intenzív gyorsításkor vagy magasabb sebességen az elektromotorral együtt hajtja az autót.

ELEKTROMOTOR

  • Csendesen és zökkenőmentesen beindítja a járművet.
  • Egyedül hajtja az autót alacsony sebességen.
  • A fékezés vagy lassítás során keletkező energiát használja áramgenerálásra és az akkumulátor töltésére.
  • A benzinmotorból és hibrid akkumulátorból érkező áram is tudja működtetni.

INVERTER

  • A benzinmotor az inverteren keresztül képes tölteni a hibrid akkumulátort, és működtetni az elektromotort.

HIBRID AKKUMULÁTOR

  • Tárolja a fékezés és lassítás során keletkező energiából nyert elektromos áramot.
  • Tárolja a benzinmotor által generált elektromos áramot.
  • A hibrid akkumulátor táplálja az elektromotort.

Az Elektromos hálózatról tölthető hibrid rendszerrel akár 75 km-t* is megtehet tisztán elektromos hajtással, szinte 0-ra csökkentve a károsanyag-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást.

  • Külső áramforrásról tölthető.
  • Tisztán elektromos hajtással akár 75 km-t* is képes megtenni.
  • Rendkívül alacsony károsanyag-kibocsátás EV-üzemmódban.
  • Jogosult a zöld rendszámra.
  • 4 üzemmód:
    EV (Csak elektromos hajtás)
    HV (Benzinmotor + elektromos hajtás)
    Auto EV/HV (Automatikus EV/HV)
    CHG (Akkumulátortöltés)
  • Szükséges kívülről tölteni.
  • *WLTP-mérés kombinált vezetési ciklus alapján.

2,5 L BENZINMOTOR

  • 4 hengeres szívó benzinmotor: 184 lóerővel, 227 Nm
  • Az elektromotorral együtt hibrid üzemmódban működteti az autót.
  • EV-üzemmódban kikapcsol, így a károsanyag-kibocsátás 0 g/km.
  • Tölti az akkumulátort, és nagy sebesség mellett fokozza a teljesítményt.
  • Képes átkapcsolni a szívócső-befecskendezés (PFI) és a közvetlen üzemanyag-befecskendezés (DI) között — ezzel segíti az üzemanyag-hatékonyságot és az alacsony károsanyag-kibocsátást.

KÉT ELEKTROMOTOR

  • Az első tengelynél lévő elektromotor: 182 LE, 270 Nm
  • A hátsó kerekeket hajtó elektromotor: 54 lóerős, 121 Nm
  • A hátsó elektromotor lehetővé teszi a négykerékhajtást (E-4WD).

INVERTER/KONVERTER

  • Fenntartja a 12 V-os akkumulátor töltöttségi szintet.

HIBRID AKKUMULÁTOR

  • Nagy teljesítményű és kapacitású lítiumion-akkumulátor — elektromos üzemmódban közlekedve akár 75 km-re* elég energiát képes tárolni.
  • Gyorsítás és egyenletes haladás során az akkumulátorból származó energia hajtja meg a kerekeket — ha az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony, bekapcsol a benzinmotor.
  • Kényelmesen feltölthető otthoni elektromos hálózatról vagy a töltőállomásokon is.
  • *WLTP-mérés kombinált vezetési ciklus alapján.

KÉT ELEKTROMOTOR

  • Az első tengelynél lévő elektromotor: 182 LE, 270 Nm
  • A hátsó kerekeket hajtó elektromotor: 54 lóerős, 121 Nm
  • A hátsó elektromotor lehetővé teszi a négykerékhajtást (E-4WD).

gyakori kérdések

1

Mindegyik Suzuki Hibrid modellt kívülről kell tölteni?

Nem. A Suzuki Hibrid modelljei közül egyedül az Elektromos hálózatról tölthető hibridet kell kívülről, az otthoni elektromos hálózatról, illetve töltőállomásokon tölteni. Ez a hibridtípus hosszú távú, akár 75 km-es* önálló elektromos hajtásra képes.

*WLTP-mérés kombinált vezetési ciklus alapján.

2

Mennyi időbe telik az Elektromos hálózatról tölthető hibrid teljes feltöltése?

A feltöltési idő otthoni hálózatról, szokásos háztartási csatlakozással:
- kb. 7,5 óra, amennyiben 230 V / 10 A áll rendelkezésre,
- és 9 óra 230 V / 8 A esetében.
Utcai töltőállomáson kb. 5 óra szükséges 230 V / 16 A-rel számolva a gyorstöltőnek (Type 2 kábel + Mennekes csatlakozók) köszönhetően.

3

Milyen áramot használnak azok a modellek, amelyek nem tölthetőek kívülről?

A Suzuki Lágy hibrid és Hibrid modellek a lassítás és fékezés során keletkező energiát alakítják át elektromos árammá, de a Suzuki Hibrid modellje képes még egy konverter segítségével a benzinmotor által termelt energiát is eltárolni és felhasználni.

4

Mekkora szervizköltséggel kell számolni a Suzuki Hibrid rendszer meghibásodása esetén?

Érdemes tudni a Suzuki Hybrid rendszerekről, hogy a kevesebb mozgó alkatrész miatt kisebb a meghibásodás lehetősége. Emellett a Suzuki megnyugtató 3+7 év garanciát vállal minden Hybrid modelljére. Részletek az alábbi oldalon és a márkakereskedésekben.

5

Mekkora üzemanyag-fogyasztással lehet számolni az egyes hibridtípusok esetében?

A pontos fogyasztási adatok megtekinthetők az egyes modellek termékoldalán. A Hybrid modellek menüpontban válassza ki kedvencét, és egy kattintás után máris mindent megtudhat!

6

Milyen előnyöket jelent az Elektromos hálózatról tölthető hibridhez járó zöld rendszám?

Nemcsak ingyen parkolhat vele az engedélyezett helyeken, de a zöld rendszámmal rendelkező járművek után jelenleg 0 forint gépjárműadót, regisztrációs adót és átírási illetéket kell fizetni.

7

Mi az EV-üzemmód?

EV-üzemmódban az autót kizárólag az elektromotor hajtja meg, a benzinmotor nem vesz részt a hajtásban. Ebben az üzemmódban a jármű szinte hangtalanul közlekedik, míg az üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás 0-ra csökken.

8

Mi a hibrid üzemmód?

Hibrid üzemmódban a benzinmotor és az elektromotor együtt hajtja meg az autót, jelentősen csökkentve az üzemanyag-fogyasztást és károsanyag-kibocsátást.

további kérdések

Mutass kevesebbet

HIBRID MODELLEK

Van már kedvence? Csak kattintson és tudjon meg még többet a kiválasztott Suzuki Hibrid modellről!

LÁGY HIBRID MODELLEK 140V HIBRID HIBRID ELEKTROMOS HÁLÓZATRÓL TÖLTHETŐ HIBRID
Suzuki Swift

Swift

már 5 830 000 Ft-tól

Suzuki Ignis

Ignis

már 5 800 000 Ft-tól

12V Lágy hibrid rendszer

Lágy hibrid Vitara

Vitara

már 7 440 000 Ft-tól

Lágy hibrid SCROSS

S-CROSS

már 7 950 000 Ft-tól

Suzuki Swift Sport

Swift Sport

már 9 650 000 Ft-tól

48V Lágy hibrid rendszer

Hibrid Vitara

Vitara

már 10 540 000 Ft-tól

140V Hibrid rendszer

Suzuki Swace

Swace

már 11 550 000 Ft-tól

Suzuki Across

Across

már 24 570 000 Ft-tól

Suzuki Swift

Swift

már 5 830 000 Ft-tól

Suzuki Ignis

Ignis

már 5 800 000 Ft-tól

12V Lágy hibrid rendszer

Lágy hibrid Vitara

Vitara

már 7 440 000 Ft-tól

Lágy hibrid SCROSS

S-CROSS

már 7 950 000 Ft-tól

Suzuki Swift Sport

Swift Sport

már 9 650 000 Ft-tól

48V Lágy hibrid rendszer

Hibrid Vitara

Vitara

már 10 540 000 Ft-tól

140V Hibrid rendszer

Suzuki Swace

Swace

már 11 550 000 Ft-tól

Suzuki Across

Across

már 24 570 000 Ft-tól

Suzuki Swift

Swift

már 5 830 000 Ft-tól

Suzuki Ignis

Ignis

már 5 800 000 Ft-tól

12V Lágy hibrid rendszer

Lágy hibrid Vitara

Vitara

már 7 440 000 Ft-tól

Lágy hibrid SCROSS

S-CROSS

már 7 950 000 Ft-tól

Suzuki Swift Sport

Swift Sport

már 9 650 000 Ft-tól

48V Lágy hibrid rendszer

Hibrid Vitara

Vitara

már 10 540 000 Ft-tól

140V Hibrid rendszer

Suzuki Swace

Swace

már 11 550 000 Ft-tól

Suzuki Across

Across

már 24 570 000 Ft-tól

ÜLJÖN BELE KEDVENC SUZUKI HIBRID MODELLJÉBE!
TESZTVEZETÉS A KÖZELBEN

HYBRID PRO ÉS PRO+ GARANCIA

Suzuki Hibrid modellek 3+7 év Hybrid Pro és Hybrid Pro+ garanciával.

Érdekel

MYSUZUKI ÁRKEDVEZMÉNY

Suzuki Hibrid modellek akár több mint 1 millió forintos árkedvezménnyel!

Érdekel

SUZUKI PREFERENCIA FINANSZÍROZÁSI PROGRAM

Suzuki Hibrid modellek kedvező részletfizetési konstrukciókban.

Érdekel

THM: 12,49% - 19,99%

Induló THM: 12,49%. A Suzuki Preferencia Finanszírozási Program 2022.10.01-től 2022.12.31-ig vagy visszavonásig a Merkantil Bank Zrt.-vel megkötendő zárt végű pénzügyi lízingszerződésekre érvényes, amely lízing finanszírozás forint alapú, fix kamatozású, azaz a futamidő alatt a lízingdíj-részletek összege nem változik, és a futamidő alatt fizetendő lízingdíj-részletekhez képest magasabb összegű, utolsó kiemelt lízingdíj-részlet (maradványérték) megfizetése szükséges. A THM értéke 12,49% - 19,99%, 25, 37, 49 vagy 61 hónapos lízing futamidő választása esetén. A gépjármű lízingtárgyra a lízingbevevőnek teljes körű Casco biztosítást kell megkötnie és teljes futamidő alatti fenntartania.  

A finanszírozási konstrukció kizárólag fogyasztók számára érhető el, új Suzuki típusú személygépjármű és terepjáró (demo és teszt gépjárművek is) vásárlása esetén. 

A THM meghatározott mértéke tájékoztató jellegű, amelynek meghatározására a fentebb ismertetett feltételek figyelembevételével, a 83/2010. (III.25.) Korm. rendelet alapján került sor. 

A tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, annak célja a figyelem felkeltése. Részletes tájékoztatásért forduljon Suzuki márkakereskedőjéhez, aki mint pénzügyi közvetítő, a Merkantil Bank Zrt. finanszírozó képviseletében jár el!