Keljen útra a Suzuki Hybridek változatos világában! Ismerje meg a Suzuki Hybridek legfontosabb tulajdonságait, és válassza ki, melyik illik Önhöz leginkább

Keljen útra a Suzuki Hybridek változatos világában!

Ismerje meg a Suzuki Hibridek legfontosabb tulajdonságait, és válassza ki, melyik illik Önhöz leginkább

HIBRIDválasztó

Nem tud választani? Segítünk szűkíteni a kört! Jelölje meg, melyik állítás igaz Önre, és tudja meg, melyik Suzuki Hybrid modell illene Önhöz és életstílusához a leginkább!

Nagy családom van.


Igen

Nem

Fontos a dinamikus
vezetési élmény.


Igen

Nem

Gyakran kell hosszú
távolságokat
megtennem.


Igen

Nem

Szeretném, ha az
autó rendelkezne
elektromos hatótávval.


Igen

Nem

Válaszai alapján a suzuki lágy hibrid modelljeit ajánljuk ÖNNEK.

A kompakt Lágy hibrid rendszer segítségével csökkenthető a károsanyag-kibocsátás és az üzemanyag-fogyasztás is.

Suzuki 12V Lágy hibrid modellek: Ignis, Swift
Suzuki 48V Lágy hibrid modellek: Vitara, SX4 S-Cross, Swift Sport
Ismerje meg a Suzuki Hibrid és Elektromos hálózatról tölthető hibrid modelleket is!

Swift

már 4 440 000 Ft-tól

ignis

már 4 410 000 Ft-tól

vitara

már 5 810 000 Ft-tól

sx4 s-cross

már 5 670 000 Ft-tól

Swift Sport

már 7 670 000 Ft-tól

A válaszai alapján a Suzuki Hibridet ajánljuk Önnek.

A Hibrid rendszer képes rövid távon és alacsony sebességen tisztán elektromos üzemmódban hajtani az autót, így jelentősen csökkentve a károsanyag-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást.

Suzuki Hibrid modell: Swace
Ismerje meg a Suzuki Lágy hibrid és Elektromos hálózatról tölthető hibrid
modelleket is!

Swace

már 8 440 000 Ft-tól

A válaszai alapján a Suzuki Elektromos hálózatról tölthető hibridet ajánljuk Önnek.


Az Elektromos hálózatról tölthető hibrid rendszerrel akár 75 km-t* is megtehet tisztán elektromos hajtással, szinte 0-ra csökkentve a károsanyag-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást.

Suzuki Elektromos hálózatról tölthető hibrid modell: Across
Ismerje meg a Suzuki Lágy hibrid és Hibrid modelleket is!
*WLTP-mérés kombinált vezetési ciklus alapján.

Across

már 19 300 000 Ft-tól

HIBRID TÍPUSOK

Itt megtalál minden lényeges információt a Suzuki háromféle hibrid hajtásáról. Ismerje meg őket!

12V LÁGY HIBRID 48V LÁGY HIBRID HIBRID RENDSZER ELEKTROMOS HÁLÓZATRÓL TÖLTHETŐ HIBRID

Ez a 12 Voltos Lágy hibrid rendszer helytakarékos és egyúttal kissúlyú, ezért az 1,2 literes Dualjet motorral együtt optimális megoldás a kompakt Suzuki modellek meghajtására. És hogy mit érdemes még tudni róla?

  • Még kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás és alacsonyabb károsanyag-kibocsátás érhető el vele.
  • Segíti a benzinmotor működését.
  • Képes eltárolni a lassításkor (fékezéskor) keletkező energiát.
  • Időszakos megállás esetén (pl. piros lámpa) a Start/Stop rendszer segítségével újraindítja a motort — ezzel is üzemanyagot megtakarítva.
  • Önállóan nem képes hajtani az autót.
  • Az első, hideg indításkor a benzinmotor a hagyományos indítómotort használja.

ISG, azaz integrált indítógenerátor

  • Szíjjal kapcsolódik az 1,2 literes Dualjet benzinmotorhoz.
  • Mikor fékezünk az autóval, mozgási energia keletkezik, amit az ISG elektromos árammá alakít át, amivel hatékonyan tölti az akkumulátorokat (a lítiumion- és az ólomsavas akkumulátort is).
  • Ha rövid megállás (pl. piros lámpa) után elindulunk, indítómotorként működve halkan és simán újraindítja a benzinmotort (Start/Stop rendszer).
  • Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG rásegít a benzinmotornak*, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást.
  • *A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor töltöttségi állapotától függ.

10 Ah-ás lítiumion-akkumulátor

  • Nagy hatékonyságú, kiemelkedő töltési és energialeadási jellemzőkkel, azaz hatékonyan tárolja el és adja le az elektromosságot.
  • Az ólomsavas mellett ebben az akkumulátorban tárolódik el az az elektromos áram, amit az ISG alakít át a fékezési energiából.
  • Amikor a motor leáll, az elektromos berendezések — pl. rádió — az ebben az akkumulátorban is eltárolt energiával működnek, így üzemanyagot takarít meg a rendszer.

Ólomsavas akkumulátor

  • Ez a hagyományos akkumulátor, ami minden autóban megtalálható.
  • A rendszer részét képezi, mert az ISG a lítiumion-akkumulátor mellett ebben is eltároltatja a fékezési energiából átalakított elektromosságot.

1,2 l Dualjet benzinmotor

  • Erőteljes motorválasz.
  • Jó üzemanyag-hatékonyság.
  • Elektronikusan szabályozott változó szelepvezérlés (VVT).
  • Változó térfogatú olajszivattyú.
  • Elektromos vezérlésű dugattyúhűtő fúvókák (PJC).

A 48 voltos Lágy hibrid rendszer az 1,4 literes BoosterJet motorral együtt dinamikus gyorsulást biztosít a tágas és praktikus Suzuki modellek meghajtására. És hogy mit érdemes még tudni róla?

  • Még kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás és alacsonyabb károsanyag-kibocsátás érhető el vele.
  • Segíti a benzinmotor működését.
  • Képes eltárolni a lassításkor (fékezéskor) keletkező energiát.
  • Időszakos megállás esetén (pl. piros lámpa) a Start/Stop rendszer segítségével újraindítja a motort.
  • Önállóan nem képes hajtani az autót.
  • Az első, hideg indításkor a benzinmotor a hagyományos indítómotort használja.

ISG, azaz integrált indítógenerátor

  • Szíjjal kapcsolódik az 1,4 literes BoosterJet benzinmotorhoz.
  • Mikor fékezünk az autóval, mozgási energia keletkezik, amit az ISG elektromos árammá alakít át, amivel hatékonyan tölti az akkumulátorokat (a lítiumion- és az ólomsavas akkumulátort is).
  • Ha rövid megállás (pl. piros lámpa) után elindulunk, indítómotorként működve halkan és simán újraindítja a benzinmotort (Start/Stop rendszer).
  • Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG rásegít a benzinmotornak*, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást.
  • *A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor töltöttségi állapotától függ.

48 V-os lítiumion-akkumulátor

  • Kiemelkedő töltés és energialeadás jellemzi, azaz hatékonyan tárolja el és adja le az elektromosságot.
  • A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé.
  • Az ólomsavas mellett ebben az akkumulátorban tárolódik el az az elektromos áram, amit az ISG alakít át a fékezési energiából.
  • Amikor a motor leáll, az elektromos berendezések — pl. rádió — az ebben az akkumulátorban is eltárolt energiával működnek, így üzemanyagot takarít meg a rendszer.

48 V – 12 V DC/DC konverter

  • A 48 V feszültségű generált áramot 12 V-osra alakítja át, így azt az ólomsavas akkumulátor is képes eltárolni.

Ólomsavas akkumulátor

  • Ez a hagyományos akkumulátor, ami minden autóban megtalálható.
  • A rendszer részét képezi, mert az ISG a lítiumion-akkumulátor mellett ebben is eltároltatja a fékezési energiából átalakított elektromosságot.

1,4 l BoosterJet benzinmotor

  • Közvetlen befecskendezésű turbómotor.
  • Intercoolerrel ellátott turbófeltöltő.
  • Elektronikusan szabályozott változó szelepvezérlés (VVT).
  • Körforgásba visszavezetett, hűtött kipufogógáz (EGR).
  • Megnövelt üzemanyag-hatékonyság.

Az elektromotor és az 1,8 literes benzinmotor kombinációja kivételes vezetési élményt nyújt. És hogy mit tud?

  • Az elektromotor már egyedül is képes meghajtani az autót (EV-üzemmód).
  • Alacsony üzemanyag-fogyasztás és alacsonyabb károsanyag-kibocsátás jellemzi.
  • A benzinmotor képes tölteni az akkumulátorokat.
  • A fékezés/lassítás során keletkező energiával is tölti a rendszer a hibrid akkumulátort.
  • Az elektromotor csak alacsony sebességen és rövidebb távon hajtja meg önmagában az autót.
  • Intenzív gyorsuláskor vagy magasabb sebesség esetén a benzinmotor is szükséges az autó hajtásához, azaz olyankor hibrid üzemmódban működik az autó.

Elektromotor

  • Csendesen és zökkenőmentesen beindítja a járművet.
  • Egyedül hajtja az autót alacsony sebességen.
  • A fékezés vagy lassítás során keletkező energiát használja áramgenerálásra és az akkumulátor töltésére.
  • A benzinmotorból és hibrid akkumulátorból érkező áram is tudja működtetni.

1,8 l benzinmotor

  • Erős, mégis nagymértékben üzemanyag-takarékos.
  • Ha a hibrid akkumulátor töltöttségi szintje alacsony, az inverteren keresztül táplálja az elektromotort.
  • Szükség esetén a hibrid akkumulátor töltését is biztosítja.
  • Intenzív gyorsításkor vagy magasabb sebességen az elektromotorral együtt hajtja az autót.

Inverter

  • A benzinmotor az inverteren keresztül képes tölteni a hibrid akkumulátort, és működtetni az elektromotort.

Hibrid akkumulátor

  • Tárolja a fékezés és lassítás során keletkező energiából nyert elektromos áramot.
  • Tárolja a benzinmotor által generált elektromos áramot.
  • A hibrid akkumulátor táplálja az elektromotort.

Az Elektromos hálózatról tölthető hibrid rendszerrel akár 75 km-t* is megtehet tisztán elektromos hajtással, szinte 0-ra csökkentve a károsanyag-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást.

  • Külső áramforrásról tölthető.
  • Tisztán elektromos hajtással akár 75 km-t* is képes megtenni.
  • Rendkívül alacsony károsanyag-kibocsátás EV-üzemmódban.
  • Jogosult a zöld rendszámra.
  • 4 üzemmód:
    EV (Csak elektromos hajtás)
    HV (Benzinmotor + elektromos hajtás)
    Auto EV/HV (Automatikus EV/HV)
    CHG (Akkumulátortöltés)
  • Szükséges kívülről tölteni.
  • *WLTP-mérés kombinált vezetési ciklus alapján.

Két elektromotor

  • Az első tengelynél lévő elektromotor: 182 LE, 270 Nm
  • A hátsó kerekeket hajtó elektromotor: 54 lóerős, 121 Nm
  • A hátsó elektromotor lehetővé teszi a négykerékhajtást (E-4WD).

2,5 l benzinmotor

  • 4 hengeres szívó benzinmotor: 184 lóerővel, 227 Nm
  • Az elektromotorral együtt hibrid üzemmódban működteti az autót.
  • EV-üzemmódban kikapcsol, így a károsanyag-kibocsátás 0 g/km.
  • Tölti az akkumulátort, és nagy sebesség mellett fokozza a teljesítményt.
  • Képes átkapcsolni a szívócső-befecskendezés (PFI) és a közvetlen üzemanyag-befecskendezés (DI) között — ezzel segíti az üzemanyag-hatékonyságot és az alacsony károsanyag-kibocsátást.

Inverter/konverter

  • Fenntartja a 12 V-os akkumulátor töltöttségi szintet.

Hibrid akkumulátor

  • Nagy teljesítményű és kapacitású lítiumion-akkumulátor — elektromos üzemmódban közlekedve akár 75 km-re* elég energiát képes tárolni.
  • Gyorsítás és egyenletes haladás során az akkumulátorból származó energia hajtja meg a kerekeket — ha az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony, bekapcsol a benzinmotor.
  • Kényelmesen feltölthető otthoni elektromos hálózatról vagy a töltőállomásokon is.
  • *WLTP-mérés kombinált vezetési ciklus alapján.

gyakori kérdések

1

Mindegyik Suzuki Hybrid modellt kívülről kell tölteni?

Nem. A Suzuki Hybrid modelljei közül egyedül az Elektromos hálózatról tölthető hibridet kell kívülről, az otthoni elektromos hálózatról, illetve töltőállomásokon tölteni. Ez a hibridtípus hosszú távú, akár 75 km-es* önálló elektromos hajtásra képes.

*WLTP-mérés kombinált vezetési ciklus alapján.

2

Mennyi időbe telik az Elektromos hálózatról tölthető hibrid teljes feltöltése?

A feltöltési idő otthoni hálózatról, szokásos háztartási csatlakozással:
- kb. 7,5 óra, amennyiben 230 V / 10 A áll rendelkezésre,
- és 9 óra 230 V / 8 A esetében.
Utcai töltőállomáson kb. 5 óra szükséges 230 V / 16 A-rel számolva a gyorstöltőnek (Type 2 kábel + Mennekes csatlakozók) köszönhetően.

3

Milyen áramot használnak azok a modellek, amelyek nem tölthetőek kívülről?

A Suzuki Lágy hibrid és Hibrid modellek a lassítás és fékezés során keletkező energiát alakítják át elektromos árammá, de a Suzuki Hibrid modellje képes még egy konverter segítségével a benzinmotor által termelt energiát is eltárolni és felhasználni.

4

Mekkora szervizköltséggel kell számolni a Suzuki Hybrid rendszer meghibásodása esetén?

Érdemes tudni a Suzuki Hybrid rendszerekről, hogy a kevesebb mozgó alkatrész miatt kisebb a meghibásodás lehetősége. Emellett a Suzuki megnyugtató 3+7 év garanciát vállal minden Hybrid modelljére. Részletek az alábbi oldalon és a márkakereskedésekben.

5

Mekkora üzemanyag-fogyasztással lehet számolni az egyes hibridtípusok esetében?

A pontos fogyasztási adatok megtekinthetők az egyes modellek termékoldalán. A Hybrid modellek menüpontban válassza ki kedvencét, és egy kattintás után máris mindent megtudhat!

6

Milyen előnyöket jelent az Elektromos hálózatról tölthető hibridhez járó zöld rendszám?

Nemcsak ingyen parkolhat vele az engedélyezett helyeken, de a zöld rendszámmal rendelkező járművek után jelenleg 0 forint gépjárműadót, regisztrációs adót és átírási illetéket kell fizetni.

7

Mi az EV-üzemmód?

EV-üzemmódban az autót kizárólag az elektromotor hajtja meg, a benzinmotor nem vesz részt a hajtásban. Ebben az üzemmódban a jármű szinte hangtalanul közlekedik, míg az üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás 0-ra csökken.

8

Mi a hibrid üzemmód?

Hibrid üzemmódban a benzinmotor és az elektromotor együtt hajtja meg az autót, jelentősen csökkentve az üzemanyag-fogyasztást és károsanyag-kibocsátást.

további kérdések

Mutass kevesebbet

HIBRID MODELLEK

Van már kedvence? Csak kattintson és tudjon meg még többet a kiválasztott Suzuki Hybrid modellről!

LÁGY HIBRID MODELLEK HIBRID ELEKTROMOS HÁLÓZATRÓL TÖLTHETŐ HIBRID

Swift

már 4 440 000 Ft-tól

ignis

már 4 410 000 Ft-tól

12V Lágy hibrid rendszer

vitara

már 5 810 000 Ft-tól

SX4 s-cross

már 5 670 000 Ft-tól

Swift Sport

már 7 670 000 Ft-tól

48V Lágy hibrid rendszer

across

már 19 300 000 Ft-tól

Swift

már 4 440 000 Ft-tól

ignis

már 4 410 000 Ft-tól

12V Lágy hibrid rendszer

vitara

már 5 810 000 Ft-tól

SX4 s-cross

már 5 670 000 Ft-tól

Swift Sport

már 7 670 000 Ft-tól

48V Lágy hibrid rendszer

swace

már 8 440 000 Ft-tól

ÜLJÖN BELE KEDVENC SUZUKI HYBRID MODELLjÉBE!
TESZTVEZETÉS A KÖZELBEN

HYBRID PRO ÉS PRO+ GARANCIA

Suzuki Hybrid modellek 3+7 év Hybrid Pro és Hybrid Pro+ garanciával.

Érdekel

MYSUZUKI ÁRKEDVEZMÉNY

Suzuki Hybrid modellek akár több mint 1 millió forintos árkedvezménnyel!

Érdekel

SUZUKI PREFERENCIA FINANSZÍROZÁSI PROGRAM

Suzuki Hybrid modellek kedvező részletfizetési konstrukciókban.

Érdekel

Induló THM: 3,99% – 10,99%

A Suzuki Preferencia Finanszírozási Program 2021. 05. 04. – 2021. 12. 31. között megkötött szerződésekre érvényes. A finanszírozási ajánlat alapja a Merkantil Bank Zrt. forint alapú, változó kamatozású utolsó kiemelt díjas (maradványértékes) zártvégű pénzügyi lízing kalkulációja, ami teljes körű Casco biztosítás megkötése és teljes futamidő alatti fenntartása esetén érvényes. Az induló THM 3,99%-tól 10,99%-ig terjedhet (25, 37, 49 vagy 61 hónapos futamidő választása esetén). Az ajánlat kizárólag magánszemélyek számára elérhető és új, Suzuki típusú személygépjárművek és terepjárók (demo és teszt gépjárművek is) esetében vehető igénybe. A THM meghatározott mértéke tájékoztató jellegű, amelynek meghatározására a fentebb ismertetett feltételek figyelembevételével, a 83/2010. (III.25.) Korm. rendelet alapján került sor. A fentebb ismertetett feltételek változása esetén a THM %-os mértéke módosulhat. A Lízingbevevőt a futamidő alatt a Referenciakamat (3 hónapos BUBOR) változásától függően kamatkülönbözet fizetési kötelezettség terhelheti. A Referenciakamat mértékéről, a kamatkülönbözet fizetési kötelezettség és a finanszírozás további feltételeiről a Merkantil Bank Zrt. Gépjármű Zártvégű Pénzügyi Lízing Üzletszabályzatból és Hirdetményekből tájékozódhat, amelyek megtekinthetőek a Merkantil Bank Zrt. honlapján vagy székhelyén. A Merkantil Bank Zrt. és a Magyar Suzuki Zrt. a kondíciók változtatásának jogát fenntartja. A tájékoztató nem teljes körű, nem minősül ajánlattételnek, annak célja a figyelem felkeltése. Részletes tájékoztatásért forduljon Suzuki márkakereskedőjéhez, aki mint közvetítő a Merkantil Bank Zrt. finanszírozó képviseletében jár el!