Legyen szó kényelemről, praktikus kiegészítőkről vagy biztonságról, az S-CROSS kívül-belül felkészülve várja, hogy útra keljen vele. Bevásárlás, munkába járás vagy egy kalandos hétvége? Az S-CROSS mindenre készen áll.
Ragyogófehér szolíd
Hűvös gyöngyházfehér
Selymesezüst metál
Titánszürke gyöngymetál
Kozmikusfekete gyöngymetál
Kanyonbarna gyöngymetál
Dinamikusvörös gyöngyház
Indigókék gyöngyház
Az imponáló első benyomás minden esetben fontos, azonban az igazi hatást ennek tartóssága biztosítja. A lényeg a részletekben rejlik. Minél tovább nézi, annál jobban tetszik; az S-CROSS nem ígér kevesebbet ennél."
A lenyűgöző zongoralakk-fekete első hűtőrács által biztosított dinamikus megjelenésnek köszönhetően az S-CROSS rögtön kiemelkedik a környezetéből. Még a krómozott díszítőelemek között elhelyezett elülső embléma is a hűtőrács erőteljes hatását sugározza.
A szögletes első és hátsó kerékívek karaktert adnak az S-CROSS külső megjelenésének. Az első és hátsó lökhárító merész, ezüst díszítése hatásos első benyomást tesz, ami nyomatékosítja a magabiztos SUV-megjelenést.
Az élet mindig új kihívások elé állít minket, de az S-CROSS minden pillanatban megkönnyíti a választást, hogy bátran az események elébe mehessen. A merész, magabiztos SUV-stílus, a fejlett vezetéstámogató rendszerek és az intelligens biztonsági rendszerek csak a kezdetet jelentik. A barátok, család és a csomagok számára rendelkezésre álló tágas tér, valamint az AllGrip technológia segítségével uralhatja az utat, bármerre is járjon. Ne aggódjon hát amiatt, hogy mi lesz!
Lágy hibrid
Hibrid
A tágas utastér a határtalanság érzetét nyújtja a nagyméretű szélvédőnek, valamint a magas oldalsó látótérnek köszönhetően. Jöjjön és nézze meg, mi hiányzott eddig!
Az első és hátsó utastér egyaránt bőséges helyet kínál arra, hogy hátradőljön, lazítson és élvezze az utazást.
A hátsó üléstámla két pozícióba állítható a kényelem növelése, illetve a poggyásztér maximalizálása érdekében. (GL+ és GLX felszereltség esetében elérhető.)
Az érintőpaneles infotainment-rendszer segítségével folyamatos kapcsolatban áll autójával, mivel a kijelzőn megjelennek az üzemanyag-felhasználásra, hatótávra, hibrid energiaáramlásra vonatkozó információk, egyéb figyelmeztetések és a hátsó, valamint a 360 fokos kamera képe is.A GL és GL+ felszereltség alaptartozéka a 7 colos WVGA kijelző, míg a GLX felszereltségi szinten olyan 9 colos HD-kijelző, valamint fedélzeti navigációs rendszer* található, amely még a hangfelismerést is támogatja.
A választott életút személyes és szubjektív döntés, amiben az S-CROSS segítő kezet nyújt, mert vannak napok, amikor kedve támadhat új utakat felfedezni.
A négy, könnyen kiválasztható üzemmód segítségével beállíthatja a vezetési körülményekhez legjobban illő 4WD-konfigurációt. Csak válasszon, és vezessen magabiztosan – az AllGripSelect teszi a dolgát.
Alacsony fogyasztást biztosít az átlagos útviszonyok közt. A rendszer csak akkor kapcsol összkerékhajtásra, ha csúszást érzékel.
Élvezetesebb teljesítményt nyújt a kanyarokban, mivel nagyobb nyomaték jut a hátsó kerekekre. A gázpedál/nyomaték-karakterisztika optimalizálásával a motor élénkebben reagál a gázadásra.
Optimális beállítás a havas, poros és csúszós utakra: nagyobb tapadást biztosít, amikor ilyen útfelületeken gyorsítasz.
Ez az üzemmód kiszabadítja az autót a hó, a sár vagy homok fogságából azáltal, hogy a rendszer maximális nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre. Használatakor 60 km/órás sebességnél az S-CROSS automatikusan átkapcsol Snow üzemmódba.
Alacsony fogyasztást biztosít az átlagos útviszonyok közt. A rendszer csak akkor kapcsol összkerékhajtásra, ha csúszást érzékel.
Élvezetesebb teljesítményt nyújt a kanyarokban, mivel nagyobb nyomaték jut a hátsó kerekekre. A gázpedál/nyomaték-karakterisztika optimalizálásával a motor élénkebben reagál a gázadásra.
Optimális beállítás a havas, poros és csúszós utakra: nagyobb tapadást biztosít, amikor ilyen útfelületeken gyorsítasz.
Ez az üzemmód kiszabadítja az autót a hó, a sár vagy homok fogságából azáltal, hogy a rendszer maximális nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre. Használatakor 60 km/órás sebességnél az S-CROSS automatikusan átkapcsol Snow üzemmódba.
Lágy hibrid
Hibrid
Dinamikus motorjaival és precíz váltóival az S-CROSS mindig könnyedén küzdi le az elé kerülő akadályokat, legyen szó akár a nagyvárosi dzsungel útvesztőiről, akár az országutak végtelennek tűnő kilométereiről.
Lágy hibrid
Hibrid
2WD
AllGrip Select
6 fokozatú manuális sebességváltó
Robotizált váltó (AGS)
*A Suzuki lágy hibrid modellek felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása (l/100 km) és CO2-kibocsátása (g/km) vegyes használat mellett: S-CROSS –WLTP-szabvány: 4,649-7,928 l/100 km, 104,95-179,2 g/km.
Dinamikus motorjaival és precíz váltóival az S-CROSS mindig könnyedén küzdi le az elé kerülő akadályokat, legyen szó akár a nagyvárosi dzsungel útvesztőiről, akár az országutak végtelennek tűnő kilométereiről.
Lágy hibrid
Hibrid
2WD
AllGrip Select
6 fokozatú manuális sebességváltó
Robotizált váltó (AGS)
*A Suzuki Hibrid modell felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása (l/100 km) és CO₂-kibocsátása (g/km) vegyes használat mellett: S-Cross –WLTP-szabvány: 4,59-6,81 l/100 km, 103,96-160,73 g/km.
Lágy hibrid
Hibrid
Az S-CROSS hibrid rendszerével ösztönösen érzed, hogy mit és mikor akarsz – legyen szó akár az üzemanyag-hatékonyság maximalizálásáról ráérős vezetés közben, vagy a motorerő növeléséről, amikor szükséged van rá.
Lágy hibrid
Hibrid
Az S-CROSS egy 48 voltos lágy hibrid rendszerrel rendelkezik, ami egy elektromotorként működő, meghajtófunkcióval is ellátott integrált indítógenerátorból (ISG), egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. A rendszer a lassításkor keletkező energiából generált áramot használja az üzemanyag-fogyasztás minimalizálása és a vezetési teljesítmény növelése érdekében. Normál vezetési körülmények között a rendszer az elektromotort használva mérsékli a benzinmotor nyomatékát, így csökkentve az üzemanyag-fogyasztást. Ha a rendszer úgy érzékeli, hogy a vezetőnek dinamikusan kell gyorsítania, akkor a nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés segítségével (lásd alább) fokozza a motorválaszt, a zökkenőmentességet és a gyorsítást. Az elektromotor lassítás közben üresjáratba teszi a benzinmotort, és ezzel fokozza az üzemanyag-hatékonyságot. A rendszert úgy tervezték, hogy megfelelő körülmények között rásegítéssel támogassa a benzinmotort.
BŐVEBBEN A HIBRIDRŐL
*A Vitara, S-Cross és Swift Sport modellekhez a motort, a turbófeltöltőt, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, turbófeltöltő, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!
** jogszabályban meghatározva
A kompakt és könnyű hibrid rendszer biztosítja a hatékony fogyasztású hibrid és az elektromos hajtást is.
Lágy hibrid
Hibrid
A rendszer elemei az 1,5 literes DUALJET benzinmotor, a motorgenerátor-egység (MGU), az AGS és egy tápegység (140 V lítiumion-akkumulátor és inverter). A rendkívül hatékony és nagy teljesítményű MGU teszi lehetővé az elektromos hajtást azáltal, hogy kizárólag ez az egység hajtja meg az autót és segíti a benzinmotort a jármű gyorsításában.
Biztosítja az elektromos hajtást hátramenetben is, valamint kitölti a nyomatékhézagot, amikor a vezető a simább váltás érdekében lenyomva tartja a kuplungot. Egyenletes sebességgel történő haladás során az MGU elektromos energia generálására használja a benzinmotor teljesítményét, ami növeli az elektromos hajtás hatótávolságát és gyakoriságát, hozzájárulva az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztáshoz és a csendesebb haladáshoz.
Lassításkor a mozgási energia negy részét felhasználja az akkumulátor töltésére, ami segít az akkumulátor megfelelő teljesítményének fenntartásában.
BŐVEBBEN A HIBRIDRŐL*A hibrid S-CROSS modellhez a motort, az elektromotort, a hibrid rendszer elemeit, hibrid akkumulátor zárlat miatti meghibásodását és a váltószerkezetet illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro+ (motor, elektromotor, a hibrid rendszer elemei, hibrid akkumulátor zárlat miatti meghibásodása, váltószerkezet) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!
** jogszabályban meghatározva
Amellett, hogy bárhová eljuthatsz vele, számíthatsz arra is, hogy a Suzuki biztonsági rendszerei rád és utasaidra is figyelnek. A fejlett, aktív biztonsági rendszerek és a legújabb szenzorok és digitális technológiák kombinációja kényelmes és pihentető utazást biztosít az S-CROSS-ban.
Amellett, hogy bárhová eljuthatsz vele, számíthatsz arra is, hogy a Suzuki biztonsági rendszerei rád és utasaidra is figyelnek. A fejlett, aktív biztonsági rendszerek és a legújabb szenzorok és digitális technológiák kombinációja kényelmes és pihentető utazást biztosít az S-CROSS-ban.
A gondos vezető az útra figyel, és arra összpontosít, hogy mi történik körülötte. A kamerák és szenzorok sokaságának köszönhetően az S-CROSS jelentősen megkönnyíti a feladatodat.
A Suzuki elkötelezett aziránt, hogy biztonságot és nyugalmat biztosítson számos vezetési szituációban. A kényelmes és stresszmentes vezetői élmény egyik legfontosabb eleme a magabiztosság – mind az autó, mind a vezetés vonatkozásában. A Suzuki fejlett vezetéstámogató rendszerei egyszerűen élvezetesebbé teszik a vezetést.
Kombinált érzékelős vészfékasszisztens (DSBSII)
A radar és a kamera a jármű előtt közvetlenül vagy átlósan található járművek, motorkerékpárok, kerékpárok (kizárólag nappal) és gyalogosok észlelésére szolgálnak. Ha az ütközés lehetősége fennáll, a rendszer hang- és vizuális jelzéssel figyelmezteti a járművezetőt. Ha a sofőr nem fékez elég erősen, a fékasszisztens automatikusan bekapcsol, hogy segítsen lelassítani a járművet. Amennyiben megnő az ütközés valószínűsége, a rendszer automatikusan fékez, hogy csökkentse az ütközés erejét és mérsékelje a károkat.
* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!
Sávelhagyást megelőző rendszer (LDP)
A sávelhagyást megelőző rendszer vezetés közben érzékeli a sávok bal és jobb oldali felfestéseit, és kiszámolja a jármű útvonalát. Ha a jármű a sofőr figyelmetlensége miatt kezd kitérni a sávból, a rendszer hangjelzéssel vagy a kormánykerék rezgésével figyelmezteti erre a vezetőt. Ha a rendszer úgy ítéli meg, hogy a sávelhagyás valószínűsége továbbra is fenn-áll, akkor kormányzássegítséget végez, hogy a vezető visszatérhessen a sáv közepére.
Sávtartó asszisztens (LKA)
Az adaptív tempomat aktiválásakor a sávtartó asszisztens segít a vezetőnek a járművel a sáv közepén maradni. Ha a sávjelzések nem egyértelműek, a rendszer az előtte haladó jármű vezetési pályájából származó információkat használja fel.
Forgalmi jelzések felismerése (TSR) (Táblafelismerő)
Ez a rendszer a kamerát használja a közúti jelzőtáblák, például a sebességkorlátozó táblák és az előzési tilalmat jelző táblák észlelésére, és figyelmezteti a vezetőt a multiinformációs kijelzőn a táblák képének megjelenítésével. A sebességkorlátozó bekapcsolásakor a jármű sebessége automatikusan igazodik a beállított értékhez, hogy a járművezető a megengedett sebességhatáron belül maradhasson.
* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!
Adaptív tempomat (ACC)
Az adaptív tempomat segít csökkenteni a vezető fáradtságát hosszú utazások alatt. A táblafelismerővel összekapcsolva segíti a kihelyezett sebességkorlátozások betartásában. Az ACC egyetlen mozdulattal bekapcsolható a kormányon található kapcsoló megnyomásával. Forgalomban való haladás közben a rendszer radarral és kamerával méri a távolságot az autó előtt haladó járműtől, és szükség szerint gyorsít vagy lassít a meghatározott követési távolság megtartásához. Ha az út az autó előtt tiszta, a rendszer fenntartja azt a sebességet, amellyel a gépkocsi a kapcsoló megnyomásakor haladt. (Az AGS váltóval szerelt modellek esetében az adaptív tempomat kikapcsol, amikor a jármű megáll. A manuális sebességváltóval szerelt modellek esetében az adaptív tempomat körülbelül 30 km/h vagy annál kisebb sebességnél kapcsol ki.)
* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!
Holttérfigyelő (BSM)
A holttérfigyelő a hátsó lökhárítóban elhelyezett radarérzékelőket használja a jármű mindkét oldalán a hátsó holtterekben lévő, vagy azokhoz közeledő járművek észlelésére. Ha járművet észlel, egy figyelmeztető ikon jelenik meg a jármű felé közeledő oldal visszapillantó tükrében. Ha a sofőr bekapcsolja az adott oldal irányjelzőjét, az ikon villog és egy hangjelzés hallható.
Parkolószenzorok
Az első és hátsó lökhárítókban található ultrahangos érzékelők parkoláskor érzékelik az akadályokat, és figyelmeztető hangjelzéssel, valamint a multiinformációs kijelzőn megjelenő grafikával jelzik az akadály közelségét.
*Az első szenzor GL+ és GLX felszereltség esetében elérhető.
Hátsó keresztirányú forgalmi figyelmeztetés
Ha például egy parkolóhelyről tolatnak ki éppen, ez a rendszer segít elkerülni az ütközést. Amennyiben az érzékelők a hátsó holtterek felé közeledő járművet érzékelnek, figyelmeztető hangjelzés, az oldalsó tükrön villogó ikon és a multiinformációs kijelzőn megjelenő értesítés figyelmezteti a vezetőt.
*GL+ és GLX felszereltség esetében elérhető.
DSBSII
Kombinált érzékelős vészfékasszisztens (DSBSII)
A radar és a kamera a jármű előtt közvetlenül vagy átlósan található járművek, motorkerékpárok, kerékpárok (kizárólag nappal) és gyalogosok észlelésére szolgálnak. Ha az ütközés lehetősége fennáll, a rendszer hang- és vizuális jelzéssel figyelmezteti a járművezetőt. Ha a sofőr nem fékez elég erősen, a fékasszisztens automatikusan bekapcsol, hogy segítsen lelassítani a járművet. Amennyiben megnő az ütközés valószínűsége, a rendszer automatikusan fékez, hogy csökkentse az ütközés erejét és mérsékelje a károkat.
* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!
Sávfigyelő rendszerek
Sávelhagyást megelőző rendszer (LDP)
A sávelhagyást megelőző rendszer vezetés közben érzékeli a sávok bal és jobb oldali felfestéseit, és kiszámolja a jármű útvonalát. Ha a jármű a sofőr figyelmetlensége miatt kezd kitérni a sávból, a rendszer hangjelzéssel vagy a kormánykerék rezgésével figyelmezteti erre a vezetőt. Ha a rendszer úgy ítéli meg, hogy a sávelhagyás valószínűsége továbbra is fenn-áll, akkor kormányzássegítséget végez, hogy a vezető visszatérhessen a sáv közepére.
Sávtartó asszisztens (LKA)
Az adaptív tempomat aktiválásakor a sávtartó asszisztens segít a vezetőnek a járművel a sáv közepén maradni. Ha a sávjelzések nem egyértelműek, a rendszer az előtte haladó jármű vezetési pályájából származó információkat használja fel.
Forgalmi jelzések felismerése
Forgalmi jelzések felismerése (TSR) (Táblafelismerő)
Ez a rendszer a kamerát használja a közúti jelzőtáblák, például a sebességkorlátozó táblák és az előzési tilalmat jelző táblák észlelésére, és figyelmezteti a vezetőt a multiinformációs kijelzőn a táblák képének megjelenítésével. A sebességkorlátozó bekapcsolásakor a jármű sebessége automatikusan igazodik a beállított értékhez, hogy a járművezető a megengedett sebességhatáron belül maradhasson.
* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!
Adaptív tempomat (ACC)
Adaptív tempomat (ACC)
Az adaptív tempomat segít csökkenteni a vezető fáradtságát hosszú utazások alatt. A táblafelismerővel összekapcsolva segíti a kihelyezett sebességkorlátozások betartásában. Az ACC egyetlen mozdulattal bekapcsolható a kormányon található kapcsoló megnyomásával. Forgalomban való haladás közben a rendszer radarral és kamerával méri a távolságot az autó előtt haladó járműtől, és szükség szerint gyorsít vagy lassít a meghatározott követési távolság megtartásához. Ha az út az autó előtt tiszta, a rendszer fenntartja azt a sebességet, amellyel a gépkocsi a kapcsoló megnyomásakor haladt. (Az AGS váltóval szerelt modellek esetében az adaptív tempomat kikapcsol, amikor a jármű megáll. A manuális sebességváltóval szerelt modellek esetében az adaptív tempomat körülbelül 30 km/h vagy annál kisebb sebességnél kapcsol ki.)
* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!
Holttérfigyelő (BSM)
Holttérfigyelő (BSM)
A holttérfigyelő a hátsó lökhárítóban elhelyezett radarérzékelőket használja a jármű mindkét oldalán a hátsó holtterekben lévő, vagy azokhoz közeledő járművek észlelésére. Ha járművet észlel, egy figyelmeztető ikon jelenik meg a jármű felé közeledő oldal visszapillantó tükrében. Ha a sofőr bekapcsolja az adott oldal irányjelzőjét, az ikon villog és egy hangjelzés hallható.
Parkolás
Parkolószenzorok
Az első és hátsó lökhárítókban található ultrahangos érzékelők parkoláskor érzékelik az akadályokat, és figyelmeztető hangjelzéssel, valamint a multiinformációs kijelzőn megjelenő grafikával jelzik az akadály közelségét.
*Az első szenzor GL+ és GLX felszereltség esetében elérhető.
Hátsó keresztirányú forgalmi figyelmeztetés
Ha például egy parkolóhelyről tolatnak ki éppen, ez a rendszer segít elkerülni az ütközést. Amennyiben az érzékelők a hátsó holtterek felé közeledő járművet érzékelnek, figyelmeztető hangjelzés, az oldalsó tükrön villogó ikon és a multiinformációs kijelzőn megjelenő értesítés figyelmezteti a vezetőt.
*GL+ és GLX felszereltség esetében elérhető.
A 360 fokos nézet növeli a biztonságot és kényelmet. A négy (első, hátsó és két oldalsó) kamera változatos nézőpontokat kínál, beleértve a 3D-nézetet a biztonságos induláshoz, valamint a felülnézetet a biztonságosabb parkolás érdekében. Elérhető a 9 colos érintőpaneles infotainment-rendszerrel együtt, amely a GLX szint alapfelszereltségének része.A 360 fokos nézetet adó kamerának vannak holtterei, ezért nem helyettesíti a biztonságos vezetést. Kérjük, ne hagyatkozzon kizárólag erre a rendszerre! Mindig vezessen biztonságosan!
Lágy hibrid
Hibrid
Modelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt.
Lágy hibrid
Hibrid
Modell | Modellkód | Listaár | Kedvezményes ár* |
S-CROSS 1.4 GL 2WD 6MT (modellév: 2024) | R4X9 | 9 550 000 Ft | 8 250 000 Ft |
S-CROSS 1.4 GL+ 2WD 6MT (modellév: 2024) | R4XA | 9 750 000 Ft | 8 450 000 Ft |
S-CROSS 1.4 GL+ 4WD 6MT (modellév: 2024) | R4XC | 10 500 000 Ft | 9 200 000 Ft |
S-CROSS 1.4 GLX 2WD 6MT (modellév: 2024) | R4XB | 10 420 000 Ft | 9 120 000 Ft |
S-CROSS 1.4 GLX 2WD 6MT PANORAMA (modellév: 2024) | R4XE | 10 670 000 Ft | 9 370 000 Ft |
S-CROSS 1.4 GLX 4WD 6MT (modellév: 2024) | R4XD | 11 170 000 Ft | 9 870 000 Ft |
S-CROSS 1.4 GLX 4WD 6MT PANORAMA (modellév: 2024) | R4XF | 11 420 000 Ft | 10 120 000 Ft |
+170 000 Ft
*A kedvezményes ár a MySuzuki hűségprogram keretein belül elérhető ajánlott fogyasztói ár. További információ: mysuzuki.hu
A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak és 2024. április 30-tól visszavonásig érvényesek. A színválaszték, a modellek, a felszereltség,a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pont os felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!
Műszaki adatok Felszereltségi listaModelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt.
Lágy hibrid
Hibrid
Modell | Modellkód | Listaár | Kedvezményes ár* |
S-CROSS 1.5 GL+ 2WD 6AGS (modellév: 2024) | R4XG | 12 150 000 Ft | 10 850 000 Ft |
S-CROSS 1.5 GL+ 4WD 6AGS (modellév: 2024) | R4XI | 12 900 000 Ft | 11 600 000 Ft |
S-CROSS 1.5 GLX 2WD 6AGS (modellév: 2024) | R4XH | 12 670 000 Ft | 11 370 000 Ft |
S-CROSS 1.5 GLX 2WD 6AGS PANORAMA (modellév: 2024) | R4XK | 12 920 000 Ft | 11 620 000 Ft |
S-CROSS 1.5 GLX 4WD 6AGS (modellév: 2024) | R4XJ | 13 420 000 Ft | 12 120 000 Ft |
S-CROSS 1.5 GLX 4WD 6AGS PANORAMA (modellév: 2024) | R4XL | 13 670 000 Ft | 12 370 000 Ft |
+170 000 Ft
*A kedvezményes ár a MySuzuki hűségprogram keretein belül elérhető ajánlott fogyasztói ár. További információ: mysuzuki.hu
A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak és 2024. április 30-tól visszavonásig érvényesek. A színválaszték, a modellek, a felszereltség,a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pont os felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!
Műszaki adatok Felszereltségi listaNézze meg galériánkat az új Suzuki S-CROSS-ról!