Merész külseje vonzza a pillantásokat, és mindenki utána fordul – ha Ignist vezet, nem marad észrevétlen. Az egyedi designelemektől az üde színválasztékig minden részlete különleges megjelenést kölcsönöz az Ignisnek. Ne csak vezessen – vezessen stílusosan.
Lángvörös Gyöngymetál
Ásványszürke
Borostyánsárga
Ezüstszürke
Gleccserfehér
Homokszürke
Khakiszürke
Kobaltkék
Ónixfekete
Borostyánsárga + Ónixfekete
Gleccserfehér + Ónixfekete
Homokszürke + Ónixfekete
Khakiszürke + Ónixfekete
Lángvörös gyöngymetál – Ónixfekete gyöngyház
A csinos és gyors Ignis könnyen elmanőverez a szűk városi utcákon, és elviszi Önt a célállomás ajtajáig.
Az Ignis kifinomult formája már az indulástól kezdve magabiztossá és merésszé teszi Önt.
Kialakításának köszönhetően az Ignis bármilyen városi szituációban megállja a helyét.
A C oszlopon található vágatok sportos benyomást kölcsönöznek az autónak.
A hűtőrácsba integrált első fényszórók egyedi megjelenést biztosítanak az Ignisnek.
A határozott vonalvezetésű hátsó lámpák teszik igazán karakteressé az Ignis hátulját.
Az első generációs Vitarán tűnt fel először és az Ignis külsejének is meghatározó eleme az első sárvédőívek tetején található diszítés.
A kör alakú első ködlámpákat krómozott keret emeli ki és teszi hangsúlyosabbá.
Sportos és összetéveszthetetlen megjelenést biztosítanak a fényes felületű fekete könnyűfém felnik.
A sebességváltó melletti rekeszek pohártartóként is funkcionálnak.
A kisebb rekeszek mellett a kesztyűtartó is bőséges helyet kínál az utasok számára.
Az ajtók fogantyúin és a konzol közepén lévő betétek élénk színei vidám hangulatot teremtenek az utastérben.
Élvezze az Ignis tágas belső terét. A motortér kompakt kialakítása több helyet hagy az elöl és hátul ülő utasoknak.
Ugorjon be a Suzuki Ignisbe! 360 fokos panoráma képünknek köszönhetően átélheti, hogy milyen érzés a modellben ülni. Mozgassa a képet fel, le, jobbra és balra!
A tágas belső tér, a könnyű vezethetőség és a kényelmi berendezések együtt teszik az új Ignist a mindennapokban igazán szerethetővé.
A tágas belső tér, a könnyű vezethetőség és a kényelmi berendezések együtt teszik az új Ignist a mindennapokban igazán szerethetővé.
A fényszórók a vezető kiszállása után még 10 másodpercig világítanak, hogy az jól lásson, míg kinyitja háza ajtaját. A tompított fény és a helyzetjelzők 10 másodpercig világítanak, ha a távirányítóval kinyitja az autó ajtaját. Ez a kényelmi funkció megvilágítja az utat, mikor a kocsija felé megy.
A minimum 4.7m fordulási sugárral az Ignis könnyen manőverezhető és kormányozható szűk utcákban és parkolókban is. A nagy átmérőjű kerék és a megemelt hasmagasság megkönnyíti a vezetést az egyenetlen és kátyús utakon.
Ledöntött csúsztatható hátsó ülésekkel az Ignis 514 l-es* csomagtérrel büszkélkedhet. Az 50:50 arányban osztott hátsó üléstámlák a csomagtér oldaláról is lehajthatók - lehajtásukkal a teret a különféle poggyásztípusokhoz alkalmazkodóan alakíthatja.*A VDA (Német Autóipari Szövetség) mérési módszer alapján.
Az Ignist meghajtó új 1,2 literes DUALJET motor erőteljes motorválaszt és jó üzemanyag-hatékonyságot kínál. A kiegyensúlyozottságot számos fejlesztés biztosítja.
Lágy hibrid 12V 2WD
Lágy hibrid 12V AllGrip AUTO
5 fokozatú manuális sebességváltó
CVT Automata sebességváltó
*A Suzuki lágy hibrid modellek felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása (l/100 km) és CO2-kibocsátása (g/km) vegyes használat mellett: Suzuki Ignis – WLTP-szabvány: 4,2-5,6 l/100 km, 96,1-126 g/km.
Válasszon a vezetési stílusához illő sebességváltót
A sebességváltás maximális motorhatékonyságot, és visszafogott, kényelmes váltásérzetet nyújt.
A CVT váltó alacsony sebességtartományban erőteljes gyorsulási teljesítményt, nagy sebességen történő egyenletes haladásnál pedig kiváló üzemanyag-hatékonyságot nyújt.
A sebességváltás maximális motorhatékonyságot, és visszafogott, kényelmes váltásérzetet nyújt.
A CVT váltó alacsony sebességtartományban erőteljes gyorsulási teljesítményt, nagy sebességen történő egyenletes haladásnál pedig kiváló üzemanyag-hatékonyságot nyújt.
A hegymeneti elindulássegítő átmenetileg megakadályozza (akár 2 másodpercig) az autó hátragurulását, amikor a vezető emelkedőn állva az elinduláshoz leveszi a lábát a fékről és ráteszi a gázpedálra.
Meredek lejtőkön, amikor a rendszer észleli, hogy a motorfék lassítása önmagában nem elég, automatikusan működteti a féket is a sebesség csökkentésére. Ezzel a vezető fékre lépés nélkül szabályozhatja a sebességet, hogy jobban figyelhessen a kormányzásra.
A folytonos hajlítású keret növeli az alvázmerevséget, ami alapjaiban kiváló járműteljesítményt nyújt, miközben a hatékony energiaeloszlással növeli az ütközésbiztonságot is. A jármű kompakt SUV kialakítása ellenére ez az alváz lehetővé teszi az alkotóelemek optimális elrendezését, ami kényelmesen tágas utasteret és bőséges csomagteret biztosít.
A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó lágy hibrid rendszernél a benzinmotor működését az integrált indítógenerátor (ISG) és egy nagy hatékonyságú lítiumion akkumulátor segíti.
Megállás után a motor automatikusan leáll, az elektromos berendezések pedig az akkumulátorokról működnek tovább, ami üzemanyag- megtakarítást jelent.
Elinduláskor az integrált indítógenerátor (ISG) indítómotorként működve halkan és simán indítja újra a benzinmotort.
Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG besegít a benzinmotornak, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást. A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor állapotától függ.
Lassításkor az ISG az autó mozgási energiáját elektromos árammá alakítja, amivel hatékonyan tölti az akkumulátort.
*Az Ignis és a Swift modellekhez a motort, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!
** jogszabályban meghatározva
Megállás után a motor automatikusan leáll, az elektromos berendezések pedig az akkumulátorokról működnek tovább, ami üzemanyag- megtakarítást jelent.
Elinduláskor az integrált indítógenerátor (ISG) indítómotorként működve halkan és simán indítja újra a benzinmotort.
Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG besegít a benzinmotornak, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást. A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor állapotától függ.
Lassításkor az ISG az autó mozgási energiáját elektromos árammá alakítja, amivel hatékonyan tölti az akkumulátort.
*Az Ignis és a Swift modellekhez a motort, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!
** jogszabályban meghatározva
Az AllGrip AUTO rendszer biztosítja a vezetés szabadságát, amit nem zavarnak az útfelület vagy az időjárás hirtelen változásai.
Az AllGrip AUTO rendszer biztosítja a vezetés szabadságát, amit nem zavarnak az útfelület vagy az időjárás hirtelen változásai.
Az AllGrip AUTO megkönnyíti a mindennapos vezetést különösen a csúszós vagy havas útfelületen.
A viszkózus tengelykapcsolós négykerék-meghajtású rendszer automatikusan osztja meg a nyomatékot a hátsó kerekekkel, amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek nem tapadnak az úton.
"Egy jármű, amely elmegy rossz utakon is, és eljut olyan helyekre, ahol a múltban még csak nem is jártak autók".– az első összkerék-meghajtású modellünket ezért fejlesztettük ki 1970-ben. Ekkor született az AllGrip, a Suzuki közismert négykerék-meghajtás technológiája.
A fejlett technológia teljes kihasználása „biztos, ami biztos” alapon garantálja a nyugalmas autózást.
Figyelmeztetés
Amikor a rendszer ütközés veszélyét észleli, csipogó jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez.
Automatikus enyhe fékezés
Ha fokozódik az ütközés veszélye, az autó automatikusan enyhén fékezni kezd a figyelmeztetések mellett, hogy a vezetőt segítse az ütközés elkerülésében.
Fékrásegítés
Ha a vezető a fékre lép, miközben működik a figyelmeztető fék funkció, akkor a rásegítő funkció még erősebben fog fékezni.
Automatikus fék
Amikor a rendszer azt észleli, hogy elkerülhetetlen az ütközés, és Ön beavatkozás nélkül megy tovább, akkor automatikusan erősen fékez, hogy megelőzze az ütközést vagy enyhítse a károkat.
Kétkamerás féktámogatás (DCBS)
Mintha csak az autónak szemei lennének, két kamera figyeli az előtte haladó járműveket, gyalogosokat, a sávok vonalát. A kameráktól kapott különféle információk alapján segít a rendszer elkerülni az ütközéseket, és enyhíteni az ütközés miatti károkat figyelmeztetések és automatikus fékezés révén.
Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.
Sávelhagyás figyelmeztetés
Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és elhagyja a sávot anélkül, hogy a vezető indexelne, a rendszer megrezgeti a kormányt, és a műszerfalon fényjelzéssel figyelmeztet az akár figyelmetlenség miatt bekövetkező sávelhagyásra.
Sávtartás figyelmeztetés
Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és a sávon belül egyik széltől a másikig kóvályog, a rendszer csipogó figyelmeztető jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez. Ez felhívja a vezető figyelmét az álmosság vagy más tényező miatti belengésre.
Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.
Vészfékezésjelző
Ha a vezető hirtelen rálép a fékre, miközben 55 km/h-nál gyorsabban halad, a féklámpákon kívül a kocsi vészvillogója is automatikusan gyorsan villogni kezd, hogy figyelmeztesse a mögötte haladókat a veszélyre.
Energialenyelő karosszéria (TECT)
Az Ignis karosszériájának tervezésekor a Suzuki TECT módszerét használtuk, amely ütközés esetén hatékonyan elnyeli és szétszórja az energiát.
Hat légzsák
Az Ignis alapfelszereltsége 6 légzsákot tartalmaz. A felszereltség része a dupla elülső, az oldalsó és a függönylégzsák is.
Öt csillag az Euro NCAP tesztenAz Ignis a teljes család biztonságára ügyel, ezt az Euro NCAP 5 csillagos tesztje is bizonyítja. Abban az esetben sem kell nélkülöznie az innovatív biztonságtechnológiai rendszereket - Kétkamerás féktámogatás, Vészfékezésjelző valamint Sávelhagyás-és Sávtartás figyelmeztetés, ha GL, GL+ modelljeink érdeklik inkább, hiszen ezen típusok is elérhetőek a biztonsági rendszerekkel felszerelve.
Kétkamerás féktámogatás
Figyelmeztetés
Amikor a rendszer ütközés veszélyét észleli, csipogó jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez.
Automatikus enyhe fékezés
Ha fokozódik az ütközés veszélye, az autó automatikusan enyhén fékezni kezd a figyelmeztetések mellett, hogy a vezetőt segítse az ütközés elkerülésében.
Fékrásegítés
Ha a vezető a fékre lép, miközben működik a figyelmeztető fék funkció, akkor a rásegítő funkció még erősebben fog fékezni.
Automatikus fék
Amikor a rendszer azt észleli, hogy elkerülhetetlen az ütközés, és Ön beavatkozás nélkül megy tovább, akkor automatikusan erősen fékez, hogy megelőzze az ütközést vagy enyhítse a károkat.
Kétkamerás féktámogatás (DCBS)
Mintha csak az autónak szemei lennének, két kamera figyeli az előtte haladó járműveket, gyalogosokat, a sávok vonalát. A kameráktól kapott különféle információk alapján segít a rendszer elkerülni az ütközéseket, és enyhíteni az ütközés miatti károkat figyelmeztetések és automatikus fékezés révén.
Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.
Figyelmeztető funkciók
Sávelhagyás figyelmeztetés
Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és elhagyja a sávot anélkül, hogy a vezető indexelne, a rendszer megrezgeti a kormányt, és a műszerfalon fényjelzéssel figyelmeztet az akár figyelmetlenség miatt bekövetkező sávelhagyásra.
Sávtartás figyelmeztetés
Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és a sávon belül egyik széltől a másikig kóvályog, a rendszer csipogó figyelmeztető jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez. Ez felhívja a vezető figyelmét az álmosság vagy más tényező miatti belengésre.
Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.
Vészfékezésjelző
Vészfékezésjelző
Ha a vezető hirtelen rálép a fékre, miközben 55 km/h-nál gyorsabban halad, a féklámpákon kívül a kocsi vészvillogója is automatikusan gyorsan villogni kezd, hogy figyelmeztesse a mögötte haladókat a veszélyre.
Energiaelnyelő karosszéria
Energialenyelő karosszéria (TECT)
Az Ignis karosszériájának tervezésekor a Suzuki TECT módszerét használtuk, amely ütközés esetén hatékonyan elnyeli és szétszórja az energiát.
Hat légzsák
Az Ignis alapfelszereltsége 6 légzsákot tartalmaz. A felszereltség része a dupla elülső, az oldalsó és a függönylégzsák is.
Öt csillag az Euro NCAP tesztenAz Ignis a teljes család biztonságára ügyel, ezt az Euro NCAP 5 csillagos tesztje is bizonyítja. Abban az esetben sem kell nélkülöznie az innovatív biztonságtechnológiai rendszereket - Kétkamerás féktámogatás, Vészfékezésjelző valamint Sávelhagyás-és Sávtartás figyelmeztetés, ha GL, GL+ modelljeink érdeklik inkább, hiszen ezen típusok is elérhetőek a biztonsági rendszerekkel felszerelve.
Modelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt
Modell | Modellkód | Listaár* | Kedvezményes ár** |
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT 2WD GL | AD61 | 7 160 000 Ft | 5 970 000 Ft |
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT 2WD GL+ | AD63 | 7 660 000 Ft | 6 470 000 Ft |
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT ALLGRIP GL+ | AD67 | 8 080 000 Ft | 6 890 000 Ft |
Ignis 1.2 lágy hibrid CVT 2WD GL+ | AD62 | 8 260 000 Ft | 7 070 000 Ft |
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT AllGRIP GLX | AD69 | 8 480 000 Ft | 7 290 000 Ft |
Ignis 1.2 lágy hibrid 5MT 2WD GLX | AD64 | 8 060 000 Ft | 6 870 000 Ft |
Ignis 1.2 lágy hibrid CVT 2WD GLX | AD65 | 8 660 000 Ft | 7 470 000 Ft |
*Az Ignis esetében a Listaár már tartalmazza a metál és gyöngyház festés árát.
+ 70 000 Ft
bruttó díja 12 hónapra vagy 150 000 km-re: 49 530 Ft
bruttó díja 24 hónapra vagy 150 000 km-re: 73025 Ft
*A kedvezményes ár a hűségprogram keretein belül elérhető ajánlott fogyasztói ár. Részletekért olvassa el tájékoztatónkat.
A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak és 2023. október 1-től visszavonásig érvényesek. A színválaszték, a modellek, a felszereltség,a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pont os felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!
Nézze meg a galériánkat a megújúlt Suzuki Ignis-ről!