KATALÓGUS LETÖLTÉSE VIDEÓ INDÍTÁSA

A VITARA MEGÚJULT SZÍNPALETTÁJA GARANTÁLJA A LENYŰGÖZŐ MEGJELENÉST

A kínálatban öt egyszínű és öt kéttónusú szín kapott helyet. A portfólióban újonnan megjelent egy kiváló minőségű, alacsony kontrasztú kéttónusú szín, a kozmikus fekete színnel kombinált indigókék, valamint az egyszínű titánszürke, melyeket megtalálsz a konfigurátorban!

Ragyogófehér

Selymesezüst metál

Kozmikusfekete gyöngymetál

Hűvös gyöngyházfehér metál

Titánszürke gyöngymetál

Élénkpiros, kozmikusfekete gyöngymetál

Elefántcsont metál, kozmikusfekete gyöngymetál

Napszélsárga metál, kozmikusfekete gyöngymetál

Márványkék gyöngyház, kozmikusfekete gyöngymetál

Indigókék metál, kozmikusfekete gyöngymetál

A VITARA MEGÚJULT SZÍNPALETTÁJA GARANTÁLJA A LENYŰGÖZŐ MEGJELENÉST

A kínálatban öt egyszínű és öt kéttónusú szín kapott helyet. A portfólióban újonnan megjelent egy kiváló minőségű, alacsony kontrasztú kéttónusú szín, a kozmikus fekete színnel kombinált indigókék, valamint az egyszínű titánszürke, melyeket megtalálsz a konfigurátorban!

INDIGÓKÉK KOZMIKUS FEKETE TETŐVEL

A piacon újonnan megjelent Vitara egy indigókék színt kapott, amit az alkotók kozmikus fekete tetővel kombináltak. A színek mély és gazdag árnyalatokat ötvöznek, amelyek esztétikailag erős megjelenést adnak a Vitarának.

TITÁNSZÜRKE

Az indigókék szín mellett megjelent a titánszürke, ami korábbi modellváltozatokban nem szerepelt, mérhetetlen eleganciát kölcsönöz az autónak.

Autentikus SUV-DIZÁJN

Az új Vitara egy merész és jellegzetes SUV-modell, amely zongorafekete hűtőrácsával, formás első sárvédőível, kúpos fényszóróival és felfelé ívelő karosszéria-vonalvezetésével kiemelkedik a környezetéből bármilyen úton is járj.

FELFELÉ ÍVELŐ KAROSSZÉRIA-VONALVEZETÉS

Az optikai tervezés fontos tényezője volt, hogy a vonalvezetés dinamikus hatást adjon az autónak. A ferde oldalvonal kétségkívül sportos hatást kölcsönöznek az autónak, ami a városi élethez és szabadtéri kalandokhoz egyaránt tökéletes.

ZONGORAFEKETE HŰTŐRÁCS ÉS KÚPOS FÉNYSZÓRÓK

Az első hűtőrács, illetve az első lökhárító középső díszléce zongorafekete színezést kapott, magasztos megjelenést kölcsönözve a Vitarának. Emelkedj ki a tömegből, légy egyszerre merész és vakmerő zongorafekete hűtőráccsal és a ragyogó világítást biztosító kúpos fényszórókkal!

FORMÁS ELSŐ SÁRVÉDŐK

A fekete sárvédők tovább erősítik az autó prémium SUV jellegét, izgalmas karaktert adnak az autó oldalnézetének.

9 COLOS MULTIMÉDIA KIJELZŐ

Az új 9 colos multimédia kijelző lehetővé teszi a járművezető számára, hogy a vezérlőbeállításokat és a működéshez szükséges információkat könnyedén megerősítse. A rendszer USB-n és Wi-Fi®-n keresztül támogatja az okostelefon csatlakozást is, így az Apple CarPlay és az Android Auto™ segítségével számos alkalmazás elérhető.

MINDEN INFORMÁCIÓ SZEM ELŐTT

Egy 4,2 colos, színes LCD-kijelző foglalja el a műszeregység középső részét, amely járműadatokat, valamint számos funkciót jelenít meg, mint például az AllGrip vezetési módot, a nehézségi gyorsulás, a motorteljesítmény és -nyomaték, valamint a gáz- és fékpedálok használatát. 

AUTOMATA LÉGKONDICIONÁLÓ

Csak beállítja a hőfokot, és rábízhatja magát a Vitara automata légkondicionálójára, ami gyorsan és hatékonyan teremt kellemes hőmérsékletet.

Fejlett biztonsági funkciók

Az új Vitara fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerek széles választékával rendelkezik, amelyek a vezető és az utasok védelmét biztosítják.

KOMBINÁLT ÉRZÉKELŐS VÉSZFÉKASSZISZTENS (DSBS II) FIGYELMEZTETÉS ÉS FELISMERÉS HOLTTÉRFIGYELŐ ADAPTÍV TEMPOMAT PARKOLÁS

Fejlett vezetést támogató rendszerek

 

A Vitarában megtaláható a Suzuki új,  fejlett, kombinált érzékelős (egylencsés kamera és radar érzékelő) rendszere. A közepes és nagy hatótávolságon kitűnő teljesítményű, gyalogosok és sávjelzések észlelésére is alkalmas kamera, és a kis távolságon kiválóan működő, éjszakai érzékelésre is alkalmas radar kombinációja hozzájárul a nyugodt és biztonságos vezetéshez.

 

A radar és a kamera a járművet közvetlenül vagy átlósan megelőző járművek, motorkerékpárok és gyalogosok észlelésére szolgál. Ha az ütközés lehetősége fennáll, a rendszer hang és vizuális jelzéssel figyelmezteti a járművezetőt. Ha a sofőr nem fékez elég erősen, a fékasszisztens automatikusan bekapcsol, hogy segítsen lelassítani a járművet. Amennyiben megnő az ütközés valószínűsége, a rendszer automatikusan fékez, hogy csökkentse az ütközés erejét és mérsékelje a károkat.

 

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

Sávelhagyást megelőző rendszer (LDP) 

A sávelhagyást megelőző rendszer vezetés közben érzékeli a sávok bal és jobb oldali felfestéseit, és kiszámolja a jármű útvonalát. Ha a jármű a sofőr figyelmetlensége miatt kezd kitérni a sávból, a rendszer hangjelzéssel vagy a kormánykerék rezgésével figyelmezteti erre a vezetőt. Ha a rendszer úgy ítéli meg, hogy a sávelhagyás valószínűsége továbbra is fenn-áll, akkor kormányzássegítséget végez, hogy a vezető visszatérhessen a sáv közepére. 

Sávtartó asszisztens (LKA)

Az adaptív tempomat aktiválásakor a sávtartó asszisztens segít a vezetőnek a járművel a sáv közepén maradni. Ha a sávjelzések nem egyértelműek, a rendszer az előtte haladó jármű vezetési pályájából származó információkat használja fel.  

 

Forgalmi jelzések felismerése (TSR) (Táblafelismerő) 

Ez a rendszer a kamerát használja a közúti jelzőtáblák, például a sebességkorlátozó táblák és az előzési tilalmat jelző táblák észlelésére, és figyelmezteti a vezetőt a multiinformációs kijelzőn a táblák képének megjelenítésével. A sebességkorlátozó bekapcsolásakor a jármű sebessége automatikusan igazodik a beállított értékhez, hogy a járművezető a megengedett sebességhatáron belül maradhasson. 

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

Holttérfigyelő (BSM)

A holttérfigyelő a hátsó lökhárítóban elhelyezett radarérzékelőket használja a jármű mindkét oldalán a hátsó holtterekben lévő, vagy azokhoz közeledő járművek észlelésére. Ha járművet észlel, egy figyelmeztető ikon jelenik meg a jármű felé közeledő oldal visszapillantó tükrében. Ha a sofőr bekapcsolja az adott oldal irányjelzőjét, az ikon villog és egy hangjelzés hallható.

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

 

 

Adaptív tempomat (ACC)*

Az adaptív tempomat segít csökkenteni a vezető fáradtságát, legyen szó hosszú utakról vagy városi forgalomról, és a táblafelismerővel összekapcsolva segíti a kihelyezett sebességkorlátozások betartásában. Az ACC egyetlen mozdulattal bekapcsolható a kormányon található kapcsoló megnyomásával. Forgalomban való haladás közben a rendszer radarral és kamerával méri a távolságot az autó előtt haladó járműtől, és szükség szerint gyorsít vagy lassít a meghatározott követési távolság megtartásához. Ha az út az autó előtt tiszta, a rendszer fenntartja azt a sebességet, amellyel a gépkocsi a kapcsoló megnyomásakor haladt. (Az automata váltós modelleknél az adaptív tempomat kikapcsol, amikor a jármű megáll. A manuális sebességváltóval szerelt modelleknél az adaptív tempomat körülbelül 30 km/h vagy annál kisebb sebességnél kapcsol ki. 

1. Állandó sebességtartás: Ha nincs a Vitara előtt jármű, az autó a sofőr által beállított sebességet tartja. 

2. Lassításszabályzás: A sebesség az autó előtt haladó jármű sebességéhez igazodva csökken. 

3. Járműkövető sebességszabályozás: A gépjármű a sebességet az előtte haladó jármű sebességéhez igazodva tartja fenn. 

4. Gyorsításszabályozás: Ha az elöl haladó jármű elhagyja a haladási sávot, és elegendő távolság van az előtte haladó másik járműtől, a Vitara automatikusan visszagyorsít a beállított sebességre 

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

 

Hátsó kamera

A kijelző mutatja a hátsó kamera által rögzített képet, ezzel javítva az autó hátsó részének láthatóságát tolatás közben.

Első és hátsó parkolási érzékelők

A lökhárítókba épített ultrahangalapú szenzorok érzékelik az akadályokat, és a multiinformációs kijelzőn látható vizuális jelzéssel, valamint hallható hangjelzéssel figyelmeztetik a vezetőt.

Hátsó keresztirányú forgalmi figyelmeztetés*

Tolatás közben maximum 8 km/h sebességig a jármű két, hátulra szerelt, oldalsó szenzort használva figyelmezteti a vezetőt az oldalról érkező járművekre, a parkolóhelyről történő tolatáskor. Jármű érzékelése esetén a vezető a multiinformációs kijelzőn vizuális jelzést láthat, és figyelmeztető hangjelzést hallhat. Ennek segítségével a vezető biztonságosabb módon manőverezhet ki olyan parkolóhelyekről, ahol a jármű egyik, vagy mindkét oldalán korlátozottak a látási viszonyok.

 

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

KOMBINÁLT ÉRZÉKELŐS VÉSZFÉKASSZISZTENS (DSBS II)

Fejlett vezetést támogató rendszerek

 

A Vitarában megtaláható a Suzuki új,  fejlett, kombinált érzékelős (egylencsés kamera és radar érzékelő) rendszere. A közepes és nagy hatótávolságon kitűnő teljesítményű, gyalogosok és sávjelzések észlelésére is alkalmas kamera, és a kis távolságon kiválóan működő, éjszakai érzékelésre is alkalmas radar kombinációja hozzájárul a nyugodt és biztonságos vezetéshez.

 

A radar és a kamera a járművet közvetlenül vagy átlósan megelőző járművek, motorkerékpárok és gyalogosok észlelésére szolgál. Ha az ütközés lehetősége fennáll, a rendszer hang és vizuális jelzéssel figyelmezteti a járművezetőt. Ha a sofőr nem fékez elég erősen, a fékasszisztens automatikusan bekapcsol, hogy segítsen lelassítani a járművet. Amennyiben megnő az ütközés valószínűsége, a rendszer automatikusan fékez, hogy csökkentse az ütközés erejét és mérsékelje a károkat.

 

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

FIGYELMEZTETÉS ÉS FELISMERÉS

Sávelhagyást megelőző rendszer (LDP) 

A sávelhagyást megelőző rendszer vezetés közben érzékeli a sávok bal és jobb oldali felfestéseit, és kiszámolja a jármű útvonalát. Ha a jármű a sofőr figyelmetlensége miatt kezd kitérni a sávból, a rendszer hangjelzéssel vagy a kormánykerék rezgésével figyelmezteti erre a vezetőt. Ha a rendszer úgy ítéli meg, hogy a sávelhagyás valószínűsége továbbra is fenn-áll, akkor kormányzássegítséget végez, hogy a vezető visszatérhessen a sáv közepére. 

Sávtartó asszisztens (LKA)

Az adaptív tempomat aktiválásakor a sávtartó asszisztens segít a vezetőnek a járművel a sáv közepén maradni. Ha a sávjelzések nem egyértelműek, a rendszer az előtte haladó jármű vezetési pályájából származó információkat használja fel.  

 

Forgalmi jelzések felismerése (TSR) (Táblafelismerő) 

Ez a rendszer a kamerát használja a közúti jelzőtáblák, például a sebességkorlátozó táblák és az előzési tilalmat jelző táblák észlelésére, és figyelmezteti a vezetőt a multiinformációs kijelzőn a táblák képének megjelenítésével. A sebességkorlátozó bekapcsolásakor a jármű sebessége automatikusan igazodik a beállított értékhez, hogy a járművezető a megengedett sebességhatáron belül maradhasson. 

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

HOLTTÉRFIGYELŐ

Holttérfigyelő (BSM)

A holttérfigyelő a hátsó lökhárítóban elhelyezett radarérzékelőket használja a jármű mindkét oldalán a hátsó holtterekben lévő, vagy azokhoz közeledő járművek észlelésére. Ha járművet észlel, egy figyelmeztető ikon jelenik meg a jármű felé közeledő oldal visszapillantó tükrében. Ha a sofőr bekapcsolja az adott oldal irányjelzőjét, az ikon villog és egy hangjelzés hallható.

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

 

 

ADAPTÍV TEMPOMAT

Adaptív tempomat (ACC)*

Az adaptív tempomat segít csökkenteni a vezető fáradtságát, legyen szó hosszú utakról vagy városi forgalomról, és a táblafelismerővel összekapcsolva segíti a kihelyezett sebességkorlátozások betartásában. Az ACC egyetlen mozdulattal bekapcsolható a kormányon található kapcsoló megnyomásával. Forgalomban való haladás közben a rendszer radarral és kamerával méri a távolságot az autó előtt haladó járműtől, és szükség szerint gyorsít vagy lassít a meghatározott követési távolság megtartásához. Ha az út az autó előtt tiszta, a rendszer fenntartja azt a sebességet, amellyel a gépkocsi a kapcsoló megnyomásakor haladt. (Az automata váltós modelleknél az adaptív tempomat kikapcsol, amikor a jármű megáll. A manuális sebességváltóval szerelt modelleknél az adaptív tempomat körülbelül 30 km/h vagy annál kisebb sebességnél kapcsol ki. 

1. Állandó sebességtartás: Ha nincs a Vitara előtt jármű, az autó a sofőr által beállított sebességet tartja. 

2. Lassításszabályzás: A sebesség az autó előtt haladó jármű sebességéhez igazodva csökken. 

3. Járműkövető sebességszabályozás: A gépjármű a sebességet az előtte haladó jármű sebességéhez igazodva tartja fenn. 

4. Gyorsításszabályozás: Ha az elöl haladó jármű elhagyja a haladási sávot, és elegendő távolság van az előtte haladó másik járműtől, a Vitara automatikusan visszagyorsít a beállított sebességre 

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

 

PARKOLÁS

Hátsó kamera

A kijelző mutatja a hátsó kamera által rögzített képet, ezzel javítva az autó hátsó részének láthatóságát tolatás közben.

Első és hátsó parkolási érzékelők

A lökhárítókba épített ultrahangalapú szenzorok érzékelik az akadályokat, és a multiinformációs kijelzőn látható vizuális jelzéssel, valamint hallható hangjelzéssel figyelmeztetik a vezetőt.

Hátsó keresztirányú forgalmi figyelmeztetés*

Tolatás közben maximum 8 km/h sebességig a jármű két, hátulra szerelt, oldalsó szenzort használva figyelmezteti a vezetőt az oldalról érkező járművekre, a parkolóhelyről történő tolatáskor. Jármű érzékelése esetén a vezető a multiinformációs kijelzőn vizuális jelzést láthat, és figyelmeztető hangjelzést hallhat. Ennek segítségével a vezető biztonságosabb módon manőverezhet ki olyan parkolóhelyekről, ahol a jármű egyik, vagy mindkét oldalán korlátozottak a látási viszonyok.

 

* Az egylencsés kamerának és radarnak léteznek korlátai az útakadályok, sávok, és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan!

2024-es biztonsági funkciók

Az új Vitara mindenben megfelel a 2024 májusában életbelépő minden személyautóra kötelező érvényű biztonsági előírásoknak. Az új funkciók alább találhatóak:

VEZETŐFIGYELŐ RENDSZER (DMS)

A Vezetőfigyelő rendszer (DMS) a műszerfalra szerelt kamerával figyeli a vezető szemét és arcát. Ha azt érzékeli, hogy a vezető álmos, elalszik vagy elfordul az útról, figyelmeztető hangjelzést ad, valamint figyelmeztető üzenetet jelenít meg az információs kijelzőn.

ECALL

Az eCall baleset vagy ütközés esetén automatikusan értesíti a segélyszolgálatot és pontos információt ad az autó helyéről. Az eCall a vezető által manuálisan is aktiválható, ha szükséges.

GSR2 kompatibilis biztonsági funkciók:

  • Frontális és oldalirányú ütközés mérséklésére irányuló védelem 
  • Továbbfejlesztett vészfékrendszer 
  • Mögöttes forgalomfigyelés 
  • Vészhelyzeti sávtartó rendszer 
  • Kiberbiztonság és kiberbiztonsági irányítási rendszer
  • Intelligens sebességasszisztens
  • Indításgátló alkoholszonda előkészítés
  • Járművezető figyelő és figyelmeztető rendszer 
  • Eseményadat-rögzítő
  • Szoftverfrissítés

Lágy hibrid

Hibrid

Lágy hibrid

A Vitara BoosterJet motorja példát mutat a teljesítmény és a hatékonyság terén. Az erőteljes, négyhengeres 1.4 Boosterjettel sportos az autó, mérsékelt üzemanyag-fogyasztás mellett.

Lágy hibrid

Hibrid

2WD

AllGrip Select

6 fokozatú manuális sebességváltó

Robotizált váltó (AGS)

235

Nyomaték(Nm)

121

CO₂ kibocsátás (g/km)*

130

Lóerő
(95 kW)

5,4

Fogyasztás(l/100km)*

235

Nyomaték(Nm)

141

CO₂ kibocsátás (g/km)*

130

Lóerő
(95 kW)

6,2

Fogyasztás(l/100km)*

235

Nyomaték(Nm)

131

CO₂ kibocsátás (g/km)*

130

Lóerő
(95 kW)

5,8

Fogyasztás(l/100km)*

235

Nyomaték(Nm)

129

CO₂ kibocsátás (g/km)*

130

Lóerő
(95 kW)

5,7

Fogyasztás(l/100km)*

*A Suzuki mild hibrid modellek felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása (l/100 km) és CO₂-kibocsátása (g/km) vegyes használat mellett: Vitara –WLTP-szabvány: 4,6-7,8 l/100 km, 104,7-178 g/km.

Hibrid

A Vitara 1,5 literes DUALJET motorját csekély fogyasztás, alacsony károsanyag-kibocsátás, nagy teljesítmény és erőteljes nyomaték jellemzik.

Lágy hibrid

Hibrid

2WD

AllGrip Select

6 fokozatú manuális sebességváltó

Robotizált váltó (AGS)

138

Nyomaték(Nm)

137,05

CO₂ kibocsátás (g/km)*

116

Lóerő
(85 kW)

6

Fogyasztás(l/100km)*

138

Nyomaték(Nm)

137,05

CO₂ kibocsátás (g/km)*

116

Lóerő
(85 kW)

6

Fogyasztás(l/100km)*

138

Nyomaték(Nm)

125,81

CO₂ kibocsátás (g/km)*

116

Lóerő
(85 kW)

5,5

Fogyasztás(l/100km)*

138

Nyomaték(Nm)

125,81

CO₂ kibocsátás (g/km)*

116

Lóerő
(85 kW)

5,5

Fogyasztás(l/100km)*

*A Suzuki Hibrid modell felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása (l/100 km) és CO₂-kibocsátása (g/km) vegyes használat mellett: Vitara –WLTP-szabvány: 4,684-7,083 l/100 km, 105,98-160,45 g/km.

Lágy hibrid

Hibrid

Lágy hibrid rendszer

A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó Hybrid 48V* enyhe hibrid rendszernél a benzinmotor működését egy kompakt villanymotor és egy nagy hatékonyságú lítiumion akkumulátor segíti.

Lágy hibrid

Hibrid

A Suzuki könnyű és kompakt új hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott Integrált Indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik.

A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését.

Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyagigényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését.

*A Vitara, S-CROSS és Swift Sport modellekhez a motort, a turbófeltöltőt, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, turbófeltöltő, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!

** jogszabályban meghatározva

Hibrid rendszer

A kompakt és könnyű hibrid rendszer biztosítja a hatékony fogyasztású hibrid és az elektromos hajtást is.

Lágy hibrid

Hibrid

A rendszer elemei az 1,5 literes DUALJET benzinmotor, a motorgenerátor-egység (MGU), az AGS és egy tápegység (140 V lítiumion-akkumulátor és inverter). A rendkívül hatékony és nagy teljesítményű MGU teszi lehetővé az elektromos hajtást azáltal, hogy kizárólag ez az egység hajtja meg az autót és segíti a benzinmotort a jármű gyorsításában.

Biztosítja az elektromos hajtást hátramenetben is, valamint kitölti a nyomatékhézagot, amikor a robotizált váltó (AGS) a váltás érdekében kinyomva tartja a kuplungot. Egyenletes sebességgel történő haladás során az MGU elektromos energia generálására használja a benzinmotor teljesítményét, ami növeli az elektromos hajtás hatótávolságát és gyakoriságát, hozzájárulva az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztáshoz és a csendesebb haladáshoz.

Lassításkor a mozgási energia negy részét felhasználja az akkumulátor töltésére, ami segít az akkumulátor megfelelő teljesítményének fenntartásában.

*A Hibrid Vitara és a Swace modellhez a motort, az elektromotort, a hibrid rendszer elemeit, hibrid akkumulátor zárlat miatti meghibásodását és a váltószerkezetet illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro+ (motor, elektromotor, a hibrid rendszer elemei, hibrid akkumulátor zárlat miatti meghibásodása, váltószerkezet) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!

** jogszabályban meghatározva

ALLGRIP SELECT 4X4 RENDSZER

Az új Vitaraban elhelyezett ALLGRIP SELECT segítségével a vezető a középkonzolon található egyszerű nyomó- és forgótárcsával választhat az adott terepre megfelelő öszkerékmeghajtási üzemmódok, az Auto, Sport, Snow vagy Lock lehetőségek közül. Az ikonikus ALLGRIP SELECT 4WD rendszerrel az autó magabiztosan halad nehezebb terepen is.

Sport üzemmód 

Élvezetesebb teljesítményt nyújt a kanyarokban, mivel nagyobb nyomaték jut a hátsó kerekekre. A gázpedál/nyomaték-karakterisztika optimalizálásával a motor élénkebben reagál a gázadásra.

Auto üzemmód

Alacsony fogyasztást biztosít az átlagos útviszonyok közt. A rendszer csak akkor kapcsol összkerékhajtásra, ha csúszást érzékel.

Lock üzemmód

Ez az üzemmód kiszabadítja az autót a hó, a sár vagy homok fogságából azáltal, hogy a rendszer maximális nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre. Használatakor 60 km/órás sebességnél a Vitara automatikusan átkapcsol Snow üzemmódba.

Snow üzemmód

Optimális beállítás a havas, poros és csúszós utakra: nagyobb tapadást biztosít, amikor ilyen útfelületeken gyorsítasz.

Köszönjük megkeresését. Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

A szűrés alapján jelen pillanatban sajnos egyik kereskedőnél sem lehetséges a tesztvezetés a kiválasztott modellel.
Kérjük válasszon másik modellt!

Lágy hibrid

Hibrid

ÁRLISTA

Modelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt.

Lágy hibrid

Hibrid

Modell Modellkód Listaár Kedvezményes ár*
Vitara 1.4 lágy hibrid 6MT 2WD GL V64C 9 090 000 Ft 7 790 000 Ft
Vitara 1.4 lágy hibrid 6MT 2WD GL+ V64D 9 290 000 Ft 7 990 000 Ft
Vitara 1.4 lágy hibrid 6MT AllGrip GL+ V64F 10 040 000 Ft 8 740 000 Ft
Vitara 1.4 lágy hibrid 6MT 2WD GLX V64E 9 940 000 Ft 8 640 000 Ft
Vitara 1.4 lágy hibrid 6MT 2WD GLX Panoráma V64H 10 190 000 Ft 8 890 000 Ft
Vitara 1.4 lágy hibrid 6MT AllGrip GLX V64G 10 690 000 Ft 9 390 000 Ft
Vitara 1.4 lágy hibrid 6MT AllGrip GLX Panoráma V64I 10 940 000 Ft 9 640 000 Ft
Metál, gyöngyház felár:

+ 170 000 Ft

Kéttónusú festés felár:

+ 240 000 Ft

Kiterjesztett garancia

bruttó díja 12 hónapra vagy 150 000 km-re: 73 025 Ft

Kiterjesztett garancia

bruttó díja 24 hónapra vagy 150 000 km-re: 96 000 Ft

Kössön Suzuki CASCO+ biztosítást autójára

Érdekel

*A kedvezményes ár a MySuzuki hűségprogram keretein belül elérhető ajánlott fogyasztói ár. További információ: mysuzuki.hu 

 

 

 

 

A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak és 2024. május 2-től visszavonásig érvényesek. A színválaszték, a modellek, a felszereltség, a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pontos felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!

Műszaki adatok Felszereltségi lista

ÁRLISTA

Modelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt.

Lágy hibrid

Hibrid

Modell Modellkód Listaár Kedvezményes ár*
Vitara 1.5 hibrid 6AGS 2WD GL+ V64J 11 540 000 Ft 10 240 000 Ft
Vitara 1.5 hibrid 6AGS 2WD GLX V64K 12 190 000 Ft 10 890 000 Ft
Vitara 1.5 hibrid 6AGS 2WD GLX Panoráma V64N 12 440 000 Ft 11 140 000 Ft
Vitara 1.5 hibrid 6AGS AllGrip GL+ V64L 12 290 000 Ft 10 990 000 Ft
Vitara 1.5 hibrid 6AGS AllGrip GLX V64M 12 940 000 Ft 11 640 000 Ft
Vitara 1.5 hibrid 6AGS AllGrip GLX Panoráma V64P 13 190 000 Ft 11 890 000 Ft
Metál, gyöngyház felár:

+ 170 000 Ft

Kéttónusú festés felár:

+ 240 000 Ft

*A kedvezményes ár a MySuzuki hűségprogram keretein belül elérhető ajánlott fogyasztói ár. További információ: mysuzuki.hu

 

A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak és 2024. május 2-től visszavonásig érvényesek. A színválaszték, a modellek, a felszereltség, a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pontos felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!

Műszaki adatok Felszereltségi lista