Lágy hibrid 12V rendszer a fokozott energiahatékonyság érdekében
A könnyű, kompakt, 12 voltos lágy hibrid rendszer tükrözi a Suzuki környezettudatos autótervezési szemléletét. A rendszer része egy integrált indítógenerátor (ISG), valamint egy kiváló töltési és áramellátási teljesítményű, nagy hatékonyságú lítiumion-akkumulátor. A motorhoz szíjjal kapcsolódó ISG a jármű elindulásakor és gyorsításakor segíti a motor működését, ezenkívül regeneratív fékezéssel áramot is fejleszt, ami hozzájárul az üzemanyag-takarékosság javításához és a széndioxid-kibocsátás csökkentéséhez.
Kombinált érzékelős vészfékasszisztens II (DSBS II)
A radar és a kamera a jármű előtt közvetlenül vagy átlósan található járművek, motorkerékpárok, kerékpárok (kizárólag nappal) és gyalogosok észlelésére szolgálnak. Ha az ütközés lehetősége fennáll, a rendszer hang- és vizuális jelzéssel figyelmezteti a járművezetőt. Ha a sofőr nem fékez elég erősen, a fékasszisztens automatikusan bekapcsol, hogy segítsen lelassítani a járművet. Amennyiben megnő az ütközés valószínűsége, a rendszer automatikusan fékez, hogy csökkentse az ütközés erejét és mérsékelje a károkat.
AllGrip összkerékmeghajtás a még nagyobb kalandokért. Vállalatunk 1970 óta folyamatosan tökéletesíti az összkerékhajtását, ami magasabb szintre emeli a Suzuki autók képességeit.
Az ALLGRIP AUTO egy automatikus összkerékhajtási rendszer, amely akkor lép működésbe, amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek veszítenek a tapadásukból. Amint a rendszer észleli az első kerekek kipörgését, egy visco kuplung segítségével nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre, így további tapadást biztosít a havas utakon vagy más csúszós felületeken történő vezetéshez
A BoosterJet motorok fogyasztása optimalizált. Kisebb üzemanyag igény és már alacsony fordulatszámon elérhető maximális dinamizmus jellemzi őket. Fedezze fel a BoosterJet motorban rejlő lehetőségeket a kisfilmünk segítségével!