Új Suzuki Across

Az Across mint új Suzuki modell egyesíti magában a plug-in hybrid technológiát és a 4x4 SUV adta szabadságot. Ismerje meg legújabb modellünket! Az Across leszámol a konvenciókkal, modern formatervezésének köszönhetően kitűnik a tömegből és magára vonja a tekinteteket.

ÉRDEKEL AZ AJÁNLAT

Across

A kifinomult plug-in hibrid rendszerrel és E-4WD összkerékhajtással felszerelt modell kompromisszummentes teljesítményt és hatékonyságot biztosít egy teljes értékű modern SUV képességeivel és stílusával.

Suzuki Plug-in hybrid

A plug-in hibrid (PHEV) járművek előnye, hogy a hibrid technológia összes funkciója mellett külső áramforrásról tölthetők. Nagyobb teljesítményű akkumulátorukkal 75 km-es utak is megtehetők, zéró károsanyag kibocsátással. Hibrid módra váltva takarékoskodni lehet az akkumulátor üzemidejével, míg hosszabb utazásoknál benzinüzemre válthatunk.

Bemutatkozik a Suzuki Plug-in Hybrid

Az ACROSS legkorszerűbb E-4WD összkerékhajtási rendszere valódi 4×4 teljesítményt nyújt a vezetőnek, miközben megőrzi a kiváló üzemanyag-hatékonyságot. A rendszer egy független, 40 kW-os hátsó motorral rendelkezik, melynek alapja egy erőteljes, elülső elektromotor, amely alacsony fordulatszámon is jelentős nyomatékot szolgáltat egy lendületes 2,5 l-es motorral kombinálva, a nagyobb gyorsulást elősegítve.


2,5 literes benzinmotor 184 lóerővel, 227 Nm nyomatékkal, az első tengelynél lévő villanymotor 182 lóerős (270 Nm), a hátsó kerekeket hajtó 54 lóerős (121 Nm)

Intelligens összkerékhajtás-irányítás (AIM)
Az AIM feladata, hogy a vezetési körülményekhez optimalizálja a 4x4 teljesítményt a nyomatékelosztás, a fojtószelep, a sebességváltás-ütemezés, a fékezés és az elektronikus szervokormány működésének változtatásával. Emellett támogatja a DriveMode Select NORMAL, ECO és SPORT módjait is.

Az E-4WD (elektromos 4x4 rendszer) önálló hátsó motorja a vezetési körülmények figyelembe vételével ideális nyomatékelosztást biztosít a hátsó kerekek számára. Ezzel növeli a tapadást és megbízható stabilitást biztosít, hogy Ön csúszós útfelületeken is uralja a járművet.

Vezetéstámogató rendszerek

A Suzuki Across nemcsak a plug-in hybrid technológia miatt emelkedik ki a tömegből, hanem azért is, mert a legfejlettebb vezetéstámogató rendszerek segítségével teszi biztonságossá és egyben igazi élménnyé az autózást legyen szó akár városi terepről, vagy autópályás közlekedésről.

Ütközés-megelőző rendszer (PCS)
A PCS segít megakadályozni más járművekkel, gyalogosokkal és kerékpárosokkal való ütközéseket azáltal, hogy egy milliméteres hullámhosszú radarral és egylencsés kamerával folyamatosan figyeli az utat és amennyiben veszélyt észlel, a fékasszisztens automatikusan lefékezi az autót.
Sávkövető asszisztens (LTA)
Az LTA figyelmezteti a Vezetőt, és szükség esetén segíti a kormányzást, hogy a sáv közepén maradjon, és megakadályozza a sáv vagy út elhagyását. Sávkövető asszisztens (LTA) funkciói: Sávelhagyás figyelmeztetés, Automatikus kormánykorrekció, Kóválygás figyelmeztetés, Sávtartó funkció.
Forgalmijelzések felismerése (RSA)
Az RSA figyeli a forgalmi jelzéseket, és megjeleníti azokat a multiinformációs kijelzőn, arra az esetre, ha Ön nem vette volna észre.
Adaptív tempomat (DRCC)
A DRCC többféle képpen segíti a vezetést: amennyiben Ön előtt nem halad jármű, tartja a beállított sebességet. Abban az esetben, ha van Ön előtt egy másik jármű, akkor haladás közben tartja tőle a megfelelő távolságot. Ha az elöl haladó jármű megáll, akkor megállítja az autót, és amikor újra elindul, elindítja azt, miközben továbbra is fenntartja a megfelelő távolságot.
Holttérfigyelő (BSM)
A BSM az érintett oldalon található visszapillantó tükör szélén található világító vagy villogó ikonnal figyelmezteti a Vezetőt a hátsó holtterében tartózkodó járműre.
Hátsó keresztirányú forgalmi figyelmeztetés (RCTA)
Az RCTA segít elkerülni az ütközést a parkolóhelyről történő kitolatáskor. Ha az autó holttereihez jármű közelít, az érintett oldali visszapillantó tükörben található ikon villogni kezd.
eCall
Ha a járművet közlekedési baleset éri, a rendszer automatikusan értesíti a sürgősségi segélyszolgálatokat a jármű pontos helyét tartalmazó üzenetben.
Automatikus-féktartó rendszer
Amikor a jármű például megáll egy lámpánál, az elektromos rögzítőfék tartja a járművet, hogy megakadályozza a jármű előre-hátra gurulását, amíg a vezető nem nyomja meg a gázpedált.

Nézze meg színkínálatunkat

Jégfehér
Acélszürke
Achátszürke
Ébenfekete
Mélyvörös
Bársonykék

Letisztult formavilág

Az ACROSS merész és sportos kialakítása minden oldalról magabiztosságot sugároz. Az egész autón átívelő, robusztus és szögletes motívumok határozottságát tovább növeli a jellegzetes SUV sárvédő ív, a sportos nagy, hűtőrács. Az új Suzuki Across kitűnik a tömegből és mindenki tekintetét magára vonja.

A műszercsoportról és a multiinformációs kijelzőről egyetlen pillantással leolvashatja a jármű elektromos motorjának hatótávolságára és áttételi arányára, töltési állapotára, nyomatékeloszlására, a gyorsulási erőre és egyéb értékekre vonatkozó járműadatokat. Emellett megjeleníti az Ön által választott digitális vagy analóg sebességmérőt is.

A vezető és az utasok élményét növeli a középkonzolon elhelyezett 9 colos érintőképernyő, mely kompatibilis az Apple CarPlay, Android Auto és a MirrorLink rendszereket használó okostelefonokkal

A hatalmas, 490 literes csomagtérben kényelmesen elférnek a különböző méretű poggyászok. A csomagtér jobb oldalán elektromos aljzat és kiegészítő tároló található, melyek tovább szolgálják az utasok kényelmét

Üzemmódválasztás

A vezetési mód választási funkció lehetővé teszi a sofőr számára, hogy a jármű teljesítményét a vezetési körülményeknek megfelelően állítsa be. Az Across négy üzemmóddal van felszerelve - Sport, Normál, Eco vagy Trail.

Sport üzemmód

Szabályozza a hibrid rendszert a gyors és erőteljes gyorsítás biztosítása érdekében, és alkalmassá teszi azt az agilis vezetési válaszreakciókra, pl. számos kanyarral megtűzdelt utak esetén.

Eco üzemmód

Segíti a vezetőt, hogy ökobarát módon gyorsítson, és javítsa az üzemanyaggazdaságosságot a fokozatosabb fojtószelep válasz, valamint minimális légkondicionáló... Tovább

Segíti a vezetőt, hogy ökobarát módon gyorsítson, és javítsa az üzemanyaggazdaságosságot a fokozatosabb fojtószelep válasz, valamint minimális légkondicionáló használat révén. Ez a mód alkalmas a megállás-elindulás rendszerű városi vezetéshez.

Normál üzemmód

Optimális egyensúlyt biztosít az utazási komfort, stabilitás és üzemanyag- gazdaságosság között, szokványos vezetéshez alkalmas.

Trail üzemmód

A gyenge tapadást nyújtó felületeken, mint például havas utakon és egyenetlen terepviszonyok között a Trail mód lefékezi a tapadást vesztett kerekeket, a nyomatékot a jól tapadó... Tovább

A gyenge tapadást nyújtó felületeken, mint például havas utakon és egyenetlen terepviszonyok között a Trail mód lefékezi a tapadást vesztett kerekeket, a nyomatékot a jól tapadó kerekekre irányítja, illetve szabályozza a fojtószelep és az áttételezés ütemezését, így biztosítja a folyamatos haladást és a stabil kontrollt.

Sport üzemmód

Szabályozza a hibrid rendszert a gyors és erőteljes gyorsítás biztosítása érdekében, és alkalmassá teszi azt az agilis vezetési válaszreakciókra, pl. számos kanyarral megtűzdelt utak esetén.

Eco üzemmód

Segíti a vezetőt, hogy ökobarát módon gyorsítson, és javítsa az üzemanyaggazdaságosságot a fokozatosabb fojtószelep válasz, valamint minimális légkondicionáló használat révén. Ez a mód alkalmas a megállás-elindulás rendszerű városi vezetéshez.

Normál üzemmód

Optimális egyensúlyt biztosít az utazási komfort, stabilitás és üzemanyag- gazdaságosság között, szokványos vezetéshez alkalmas.

Trail üzemmód

A gyenge tapadást nyújtó felületeken, mint például havas utakon és egyenetlen terepviszonyok között a Trail mód lefékezi a tapadást vesztett kerekeket, a nyomatékot a jól tapadó kerekekre irányítja, illetve szabályozza a fojtószelep és az áttételezés ütemezését, így biztosítja a folyamatos haladást és a stabil kontrollt.