A képeken látható autó illusztráció. A fotókon az alapfelszereltség mellett
extraként választható felszerelés is található. 

Ikonikus dizájn

Merész külseje vonzza a pillantásokat, és mindenki utána fordul – ha Ignist vezet, nem marad észrevétlen. Az egyedi designelemektől az üde színválasztékig minden részlete különleges megjelenést kölcsönöz az Ignisnek. Ne csak vezessen – vezessen stílusosan.

  • Korallpiros (Kizárólag 2WD, 5MT, GL)
  • Aranysárga
  • Ásványszürke
  • Borostyánsárga
  • Ezüstszürke
  • Gleccserfehér
  • Homokszürke
  • Khakiszürke
  • Kobaltkék
  • Neonkék
  • Aranysárga / Ónixfekete
  • Borostyánsárga / Ónixfekete
  • Gleccserfehér / Ónixfekete
  • Homokszürke / Ónixfekete
  • Khakiszürke / Ónixfekete
  • Korallpiros / Ónixfekete
  • Neonkék / Ónixfekete

Belső tér

Az Ignis belső terének letisztult, prémium megjelenése és üde színei kiemelik városi stílusát.

Okostelefonnal működő kezelő panel (SLDA) (GL+* és GLX)

A hangrendszer egy érintőpaneles kijelzővel rendelkezik, amely legalább olyan intuitív, mint egy okostelefon. Csatlakoztassa okostelefonját Bluetooth® vagy USB kábel segítségével, és használja készüléke alkalmazásait a kijelzőn, amely egyben rádióval, hátsó kameranézettel és navigációs** funkcióval felszerelt.
* GL+ CVT felszereltség elérhető Audio nélküli változatban
** Csak GLX felszereltség esetén

Kényelem a hosszú utakon (GLX)

A sebességtartó automatika használata lehetővé teszi, hogy a kocsi tartsa a beállított sebességet a gázpedál használata nélkül. így kevésbé fárad a sofőr, ha nagy sebességgel vagy hosszú úton vezet, és üzemanyag-takarékosabb is a fölösleges gyorsítások és fékezések kiküszöbölése miatt.

Dinamikus színezés

A műszerfal karakteres fekete-fehér kontrasztja egyszerű kompozíció, mégis merész hatást kelt. A középkonzol és a belső ajtófoganytúk hangsúlyos ezüst és sötétkék színe* kifinomult hatást kölcsönöz a belső térnek.
*A kiemelő színek a karosszéria színétől függően változnak.

Sofőr- és utasülésfűtés (GL+, GLX)

A légkondicionáló fűtésén kívül az ülések is gyorsan melegíthetők, ami hozzájárul a még kényelmesebb vezetéshez.

Stabil, arányos kormányzás

A sportos, minőségi kormány ezüstszínű bevonatot kapott. Bőrhuzattal is kapható a még igényesebb belső kinézethez.

A kívánt információk mindig szem előtt

A műszerfal kijelzi az alapinformációkat, mint például külső hőmérséklet, pontos idő, sebesség és megtett kilométer. A kijelzett információk módosíthatók a műszerfal közelében vagy a kormányon lévő gombokkal.

Rendelkezésre álló belső színvariációk

  • Praktikus
    A sebességváltó melletti rekeszek pohártartóként is funkcionálnak.

  • Jól pakolható
    A kisebb rekeszek mellett a kesztyűtartó is bőséges helyet kínál az utastérben.

  • Színes egyéniség
    Az ajtók fogantyúin és a konzol közepén lévő betétek élénk színei vidám hangulatot teremtenek az utastérben.

Tágas belső tér
Élvezze az Ignis tágas belső terét. A motortér kompakt kialakítása több helyet hagy az elöl és hátul ülő utasoknak.

Ignis 360° panoráma

Ugorjon be a Suzuki Ignisbe! 360 fokos panoráma képünknek köszönhetően átélheti, hogy milyen érzés a modellben ülni. Mozgassa a képet fel, le, jobbra és balra, valamint nagyítsa és kicsinyítse is azt bátran az alsó ikonok segítségével.





Határtalan kényelem

A tágas belső tér, a könnyű vezethetőség és a kényelmi berendezések együtt teszik az új Ignist a mindennapokban igazán szerethetővé.

Kihúzható hátsó ülések a tér jobb kihasználásához (GL+, GLX)
A bal és jobb hátsó ülés külön előre-hátra gördülhet, amivel könnyen beállítható a kívánt lábtér, vagy az ideális pozíció a csomagok elhelyezéséhez. A hátsó ülések könnyen mozgathatóak az üléstámlák tetején vagy az ülések alatt levő karok megemelésével.

Hazakísérőfény és Járműhözvezető-fény
A fényszórók a vezető kiszállása után még 10 másodpercig világítanak, hogy az jól lásson, míg kinyitja háza ajtaját. A tompított fény és a helyzetjelzők 10 másodpercig világítanak, ha a távirányítóval kinyitja az autó ajtaját. Ez a kényelmi funkció megvilágítja az utat, mikor a kocsija felé megy.

Kiváló manőverezés és remek gurulási jellemzők
A minimum 4.7m fordulási sugárral az Ignis könnyen manőverezhető és kormányozható szűk utcákban és parkolókban is. A nagy átmérőjű kerék és a megemelt hasmagasság megkönnyíti a vezetést az egyenetlen és kátyús utakon.

Kiváló manőverezés és remek gurulási jellemzők
A minimum 4.7m fordulási sugárral az Ignis könnyen manőverezhető és kormányozható szűk utcákban és parkolókban is. A nagy átmérőjű kerék és a megemelt hasmagasság megkönnyíti a vezetést az egyenetlen és kátyús utakon.

Poggyászokhoz alkalmazkodó csomagtér
Ledöntött csúsztatható hátsó ülésekkel az Ignis 514 l-es* csomagtérrel büszkélkedhet. Az 50:50 arányban osztott hátsó üléstámlák a csomagtér oldaláról is lehajthatók - lehajtásukkal a teret a különféle poggyásztípusokhoz alkalmazkodóan alakíthatja.

*A VDA (Német Autóipari Szövetség) mérési módszer alapján.





Teljesítmény

Az Ignist meghajtó új 1,2 literes DUALJET motor erőteljes motorválaszt és jó üzemanyag-hatékonyságot kínál. A kiegyensúlyozottságot számos fejlesztés biztosítja.

  • 5.06 Fogyasztás (l/100km)*
  • 82 Lóerő (61 kW)
  • 107 Nyomaték (Nm)
  • 114 CO2 kibocsátás (g/km)*

*Hybrid 12V-vel szerelt modell felszereltségtől és motorizáltságtól függő üzemanyag-fogyasztása vegyes használat mellett, NEDC szabvány alapján: 3.8 - 4.6 l/100 km, WLTP szabvány esetében: 4.4 – 5.6 l/100 km, és CO2 kibocsátás vegyes használat mellett, NEDC szabvány alapján: 86-104 g/km, WLTP szabvány esetében: 100-133 g/km.

Válasszon a vezetési stílusához illő sebességváltót

  • Ötsebességes kézi váltó
    A sebességváltás maximális motorhatékonyságot, és visszafogott, kényelmes váltásérzetet nyújt.
  • CVT váltó
    A CVT váltó alacsony sebességtartományban erőteljes gyorsulási teljesítményt, nagy sebességen történő egyenletes haladásnál pedig kiváló üzemanyag-hatékonyságot nyújt.

Hegymeneti elindulássegítő
(Visszagurulás-gátló)

A hegymeneti elindulássegítő átmenetileg megakadályozza (akár 2 másodpercig) az autó hátragurulását, amikor a vezető emelkedőn állva az elinduláshoz leveszi a lábát a fékről és ráteszi a gázpedálra.

Lejtmenet vezérlő
(AllGrip modellek)

Meredek lejtőkön, amikor a rendszer észleli, hogy a motorfék lassítása önmagában nem elég, automatikusan működteti a féket is a sebesség csökkentésére. Ezzel a vezető fékre lépés nélkül szabályozhatja a sebességet, hogy jobban figyelhessen a kormányzásra.

Könnyű és merev HEARTECT alváz
A folytonos hajlítású keret növeli az alvázmerevséget, ami alapjaiban kiváló járműteljesítményt nyújt, miközben a hatékony energiaeloszlással növeli az ütközésbiztonságot is. A jármű kompakt SUV kialakítása ellenére ez az alváz lehetővé teszi az alkotóelemek optimális elrendezését, ami kényelmesen tágas utasteret és bőséges csomagteret biztosít.

Hybrid 12V

A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó Hybrid 12V enyhe hibrid rendszernél a benzinmotor működését az integrált indítógenerátor (ISG) és egy nagy hatékonyságú lítiumion akkumulátor segíti.

  • Megállás után a motor automatikusan leáll, az elektromos berendezések pedig az akkumulátorokról működnek tovább, ami üzemanyag- megtakarítást jelent.
  • Elinduláskor az integrált villanymotor (ISG) indítómotorként működve halkan és simán indítja újra a benzinmotort.
  • Amikor az autó elindul vagy gyorsít, az ISG besegít a benzinmotornak, csökkentve az üzemanyag-fogyasztást. A rásegítés működése bizonyos feltételektől, például az akkumulátor állapotától függ.
  • Lassításkor az ISG az autó mozgási energiáját elektromos árammá alakítja, amivel hatékonyan tölti az akkumulátort.

Az AllGrip AUTO rendszer biztosítja a vezetés szabadságát, amit nem zavarnak az útfelület vagy az időjárás hirtelen változásai.

Az AllGrip AUTO az optimális 4WD rendszer, amely megkönnyíti a mindennapos vezetést különösen a csúszós vagy havas útfelületen.

A viszkózus tengelykapcsolós négykerék-meghajtású rendszer automatikusan osztja meg a nyomatékot a hátsó kerekekkel, amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek nem tapadnak az úton.

"Egy jármű, amely elmegy rossz utakon is, és eljut olyan helyekre, ahol a múltban még csak nem is jártak autók".– az első összkerék-meghajtású modellünket ezért fejlesztettük ki 1970-ben. Ekkor született az AllGrip, a Suzuki közismert négykerék-meghajtás technológiája.






Biztonság

A fejlett technológia teljes kihasználása „biztos, ami biztos” alapon garantálja a nyugalmas autózást.

Figyelmeztetés
Amikor a rendszer ütközés veszélyét észleli, csipogó jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez.

Automatikus enyhe fékezés
Ha fokozódik az ütközés veszélye, az autó automatikusan enyhén fékezni kezd a figyelmeztetések mellett, hogy a vezetőt segítse az ütközés elkerülésében.

Fékrásegítés
Ha a vezető a fékre lép, miközben működik a figyelmeztető fék funkció, akkor a rásegítő funkció még erősebben fog fékezni.

Automatikus fék
Amikor a rendszer azt észleli, hogy elkerülhetetlen az ütközés, és Ön beavatkozás nélkül megy tovább, akkor automatikusan erősen fékez, hogy megelőzze az ütközést vagy enyhítse a károkat.

Kétkamerás féktámogatás (DCBS)
Alapfelszereltség a GLX esetén

Mintha csak az autónak szemei lennének, két kamera figyeli az előtte haladó járműveket, gyalogosokat, a sávok vonalát. A kameráktól kapott különféle információk alapján segít a rendszer elkerülni az ütközéseket, és enyhíteni az ütközés miatti károkat figyelmeztetések és automatikus fékezés révén.

Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.

Sávelhagyás figyelmeztetés (GLX)
Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és elhagyja a sávot anélkül, hogy a vezető indexelne, a rendszer megrezgeti a kormányt, és a műszerfalon fényjelzéssel figyelmeztet az akár figyelmetlenség miatt bekövetkező sávelhagyásra.

Sávtartás figyelmeztetés (GLX)
Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és a sávon belül egyik széltől a másikig kóvályog, a rendszer csipogó figyelmeztető jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez. Ez felhívja a vezető figyelmét az álmosság vagy más tényező miatti belengésre.

Figyelmeztetés: Különféle tényezők függvényében előfordulhat, hogy a két kamera kevésbé vagy egyáltalán nem képes bizonyos tárgyakat észlelni. Az ütközés néhány esetben elkerülhető, ha a rendszer mintegy 5 km/h és 50 km/h közötti sebességen aktiválódik (gyalogosok esetén, ha a sebesség kevesebb 30 km/h-nál). A tárgy érzékelése és mozgása függvényében lehetséges, hogy csak a figyelmeztetés hangzik el, az automata fék működésbe lépése nélkül. Más esetben a figyelmeztetés ugyanakkor aktiválódhat, mint az automata fék.

Vészfékezésjelző
Ha a vezető hirtelen rálép a fékre, miközben 55 km/h-nál gyorsabban halad, a féklámpákon kívül a kocsi vészvillogója is automatikusan gyorsan villogni kezd, hogy figyelmeztesse a mögötte haladókat a veszélyre.

Energialenyelő karosszéria (TECT)
Az Ignis karosszériájának tervezésekor a Suzuki TECT módszerét használtuk, amely ütközés esetén hatékonyan elnyeli és szétszórja az energiát.

Hat légzsák
Az Ignis alapfelszereltsége 6 légzsákot tartalmaz. A felszereltség része a dupla elülső, az oldalsó és a függönylégzsák is.

Öt csillag az Euro NCAP teszten
Az Ignis a teljes család biztonságára ügyel, ezt az Euro NCAP 5 csillagos tesztje is bizonyítja. Abban az esetben sem kell nélkülöznie az innovatív biztonságtechnológiai rendszereket - Kétkamerás féktámogatás, Vészfékezésjelző valamint Sávelhagyás-és Sávtartás figyelmeztetés, ha GL, GL+ modelljeink érdeklik inkább, hiszen ezen típusok is elérhetőek a biztonsági rendszerekkel felszerelve.

Alapárak

Modelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt

Modellek Listaár Kedvezményes ár
Ignis 1.2 Hybrid 12V 5MT 2WD GL 4 835 000 Ft 3 945 000 Ft
Ignis 1.2 Hybrid 12V 5MT 2WD GL+ 5 125 000 Ft 4 235 000 Ft
Ignis 1.2 Hybrid 12V CVT 2WD GL+ Audio nélkül 5 483 000 Ft 4 593 000 Ft
Ignis 1.2 Hybrid 12V 5MT ALLGRIP GL+ 5 525 000 Ft 4 635 000 Ft
Ignis 1.2 Hybrid 12V CVT 2WD GL+ 5 675 000 Ft 4 785 000 Ft
Ignis 1.2 Hybrid 12V 5MT AllGRIP GLX 6 025 000 Ft 5 135 000 Ft
Ignis 1.2 Hybrid 12V 5MT 2WD GLX 5 625 000 Ft 4 735 000 Ft
Ignis 1.2 Hybrid 12V CVT 2WD GLX 6 175 000 Ft 5 285 000 Ft
Metál és gyöngyház felár + 130 000 Ft
GL+ és GLX esetén kéttonusú metál festés felár + 200 000 Ft
Kiterjesztett garancia bruttó díja 12 hónapra vagy 150 000 km-re: 49 530 Ft

Kiterjesztett garancia bruttó díja 24 hónapra vagy 150 000 km-re: 73 025 Ft

Kössön Suzuki CASCO+ biztosítást autójára

A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek és nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak. A színválaszték, a modellek, a felszereltség, a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. A prospektusban szereplő képek illusztrációk. A nyomdai színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pontos felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!

Képgaléria

Nézd meg a galériánkat a Suzuki Ignisről!